Ble bare KAOS! -Hva med et par knallkule SommerSokker i steden for?

En usminket lørdag…

 

Akkurat som eg lovet meg selv gikk eg rett i dusjen i dag og der ble eg leeenge, ja eg ble faktisk ganske vasstrokken (Rosinhud altså), etter at det 2 ganger ble banket ivrig på døra fant eg ut at det bare var å komme seg i klærene igjen. Lilledoen er jo tross alt full av julepynt….ennå…*sukk*

Eneste eg gjorde før eg satte i gang å hobbylere var å sette ut Squash`n siden det er sol 🙂 Vel, da var det bare
å surre noen av krøllene i ei klype på toppen og gyve løst på makramékunstverket mitt…sukk
Tydeligvis ikkje alt eg husker…

 

 

 

En annen ting; Det er søren ikkje helt enkelt å ta bilder av svart på denne måten, men eg fikk da i allefall brukt for en tungespatel, så en såkalt “Blomst” husket eg riktig 🙂 Men så føler eg at eg nærmer meg et problem…Eg vet jo at jo flere knuter jo fortere “spises” garnet opp, og ca der er eg nå…Trooo om eg har nok lengder? Det er kun en enkelt makramé eg skal lage så det burde går, men jaggu måtte eg rekke opp noe av det eg knytet i dag fordi eg husket feil. Fant ut av det, så nå vet eg i det minste hva eg skal gjøre – I morgen.

Det blir jo mange tråder med makramé og når eg i tillegg knyter med doble tråder blir det fort kaooos for
å si det mildt! Derfor ble eg faktisk veldig glade…

 

 

Designet av Summer Lee

 

..da disse poppet opp! Hallo!? Eg er villig til å slippe alt eg holder på med hvis eg bare kan få 2-3 par av disse!
Se sååå stilige!? Jøss, nei vettu ka? Den oppskrifta er eg nødt å bare klikke hjem
for gudene skal vite at eg trenger flere sokker ASAP!

 

LITTLE BOXES SOCKS
Bildet over
4 størrelser

 

 

 

 

 

Ellers, og ut over det er eg ganske irriteret! Se bare på denne? Eg kjøpte den på Europris i fjor, betalte 499,- eller 599,-  Husker ikkje helt, men den er stor og eg skulle ha Minte og Sitronmelisse i den. Spurte spesifikk om den kunne stå ute hele året (Tenkte det var greit siden den er stooor og tung med jord opp i) Jepp, den kunne bare stå ute. Men altsåslik ser den ut nå…? Hvor ble malinga av? Den ser jo ut som den er 10 år minst…hmm…Så ja, litt irriterende. Alle de andre “betong”kassene me kjøpte er akkurat like fine. Tja, hvis eg skal klage på denne må eg tømme den…Arg….Noe må eg gjøre, så da bør eg vel bare male den? Spraymaling da eller?

Vel vel, eg har koset meg også, ikkje bare irriteret altså *ler*. Amira og Eirik kom å spiste deilig Fahitas med oss og me koset oss her i sofakroken noen timer. De dro hjem før det ble ordentlig kwell da de hadde en date med sofaen hjemme sammen med god serie – De er flinke til å kose seg og slappe i helgene

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

 

Makraméeventyret mitt fortsetter i morgen…

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg