Blir 2022 året eg strikker meg ei bukse?

Designet av Sheila Toy Stromberg

 

Garantert at du sitter å humrer litt nå? Ja for dette har eg jo sagt mange ganger *ler* Ååå eg går rett i fistel hver gang eg ser ei kul strikkebukse, og denne var stilig! Det er ganske fantastisk ser du for denne er strikket i tynt sokkegarn! Med tanke på både utvalg og mengde Opalgarn eg har kunne det virkelig ha blitt tidenes ullbukse…*En evig optimist og drømmer*

 

 

 

Designet av Sheila Toy Stromberg

 

Ser jo bare helt herlig ut! Opalgarn vet eg er godt å ha på seg og eg har også ofte drømt om en genser i det også, en typ ribbegenser...Men altså, genser og evn bukse strikket på pinne 2 – 2,25…?? Ca str Large?
Tja, eg vet det kan ta motet fra de fleste, også meg…Sukk

 

MALONE LEGGINGS
Bildene over
Størrelse? DIN!

 

 

* * * *

 

 

Det blåser og er vått, kjapt oppsummert vær! Men, det er faktisk så mye som 7 grader, ikkje verst i forhold til snø og de 0 gradene som var i går – Det er håp i hengende snøre, ja om en snarlig vår 🙂 Eg har ennå ikkje fått i hus Nanotape…sukk…dvs eg har ikkje fått fikse nye perlerier ute ved inngangen. Skal også flekke litt med maling på noe av husveggen. Ja Nanotape KAN nappe av litt maling, spesielt på den biten her hos oss. “Gammel” vegg som ikkje har fått nytt panel og det er flere lag maling, men eg fikser det kjapt når det ikkje er vått ute. Har også en del bilder eg skulle ha tatt av ting og tang, men eg velger å skylde litt på været. De fineste bildene blir tatt ute, syns eg 😀

Tror muligens eg må bruke litt av dagen til å rydde på Hobbyrommet, nå har eg jo en garnhylle eg kan fylle, dvs eg får tømt litt garnkurver 🙂 Den siste garnpakken ble solgt i går og skal på posten i dag. Hadde planlagt en tur på Ikea i dag siden eg klarte å rydde OG tømme den store skjenken i stua Juhuuu Nå får eg en fin plass å stæsje litt lys, eller dvs; Får en ryddig plass til lys, ikkje bare litt her og der! Men, så tenkte eg litt og fant ut eg kan gjøre det på torsdag når eg likevel skal på handel for mor mi 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Vi burde strikke oss bukser. Med så mange baby bukser jeg har strikket så kunne jeg minst ha blitt ferdig med 5 til meg selv. Men gjør jeg det? Får se om den som er starta blir ferdig om noen år 😁

    2. Tenkt så herlig d måtte vært å ha en strikkebukse i ull🤩. Men eg får bruke Janus ullsettet mitt den buksa er digg, er som en joggebukse. Men kunne du ikke brukt en sånn «strikkemaskin» som du har til beina så strikka resten for hånd🤔er det mulig kanskje. Ha en fin dag på hobbyrommet

Siste innlegg