Blir alltid like fasinert! – Oppskrift

Designet av Tatsiana Kupryianchyk

 

Eg sluker det meste av strikke-/hekletepper rått! Hver eneste gang, bare fordi….BARE fordi det er tepper! Alt av lappetepper er å foretrekke, det er noe med de der lappene…Elsker det! Dette er både knall stilig, og helt nydelig!

 

 

 

Designet av Tatsiana Kupryianchyk

 

Du bør velge deg et garn du liker å hekle med. Orginalt er det heklet med Scheepjes Whirl som er bomull og acryl, mye mulig eg hadde valgt Scheepjes Whirligig siden det er ull og alpakka. Kommer jo litt an på, et sommertepper blir jo lekkert i bomullvarianten, det viktigste er jo at du elsker å bruke det 🙂

 

PAINT THE SNOW BLANKET
Bildene over
Justérbar størrelse

 

This pattern is for personal use only. It cannot be sold, redistributed, republished (online and offline), translated without permission and edited as part or in whole. No video tutorials are allowed! You can sell your finished products, but you cannot use my pictures to promote them. Always credit me as a designer. Thank you!

 

Siden det veldig ofte under mine innlegg på Facebook er en eller annen som skriver at de kan oversette oppskriftene (når noen sukker oppgitt over nok en engelsk oppskrift). Denne designeren er ikkje alene om å skrive dette, ja at det ikkje er lov å oversette uten tillatelse.

 

 

 

* * * *

 

 

Lørdag og igjen skinner sola + det er 6 gr (som føles som 1) absolutt et fint turvær! Muligens en må ut å valse litt her i Tananger? Akkurat nå føler eg ikkje for det, men eg VET at etterpå er det skikkelig verdt det!! Dessuten er det fint å gå innom graven å sjekke blomstene eg kjøpte forrige lørdag, evn plukke med meg noen nye fra Mestergrønn på vei tilbake. Veldig greit å parkere ved kirka for da blir det en god tur uansett hvilken retning eg velger å gå. Har litt lyst å gå utover ved Risnes, for de ikkje lokalkjente er det ned i marka og heeelt ut mot det store havet! Me gikk mye tur der før, men det har jo dabbet av...Eg får gjøre som forrige helg; Starte med å kjøre ned til kirkegården og bare se hva eg gjør.

 

 

LAG DEG EN
FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Fantastisk flott lappeteppe. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å lage noe sånt jeg. Jeg kan strikke og hekle NOE. Men er nok ganske begrenset i repertoaret mitt, da jeg ikke kan så mange forskjellige masker. Her blir det tur til søsters, med tog vel å merke. Ikke noe gåtur 😀

Siste innlegg