“Blir det JuleGlede i år også?

 

Klart det blir! Det er i allefall min plan og da er det EXTRA koselig når andre spør om det blir Julekos på bloggen før jul! Har nemlig vært noen som lurte på, eller rettere sagt: De håpet på Perlepremier! Dvs både Hama Perler og perler til å lage armbånd/smykker av 🙂 Ååå det varmer hjertet mitt vettu; Herlig å vite at man faktisk kan inspirerer til at folk der ute går litt av hengslene, og ikkje minst blir fristet. Det blir liksom litt sånn samhold, har hatt mange samtaler på Snapchat den siste tide f.eks. Så vel, hvis noen eg “prater” med lurer på hvorfor eg lagrer samtalene så er det fordi eg har mange samtaler gående og det er neimen ikkje alltid enkelt å huske hva eg skrev med den ene når det andre svarer. Noen ganger har eg måtte spør: “Hva var det me snakket om?”

Husk det: At selv om eg bare er ei “ungjente” fortsatt så snyter den der hukommelsen meg litt enkelte dager *ler* For tiden så flyter skrivebordet mitt med “Huskelapper”, men så lenge ingen rører de og eg klarer å lukke døra for å unngå gjennomtrekk så har eg stålkontroll!

Men ok, tilbake til JuleKos, eller JuleGlede om du vil: Noen ønsker for Julegaver? Hva er f.eks kjekkes å vinne? Garn blir det nok, hvem klarer seg uten liksom? Strikkepinner? Heklenåler? Har du en spesifikk hobby? Ok, tips meg! Gavekort er jo også gøy (syns eg) for da kan du selv shoppe akkurat det du trenger/ønsker. Overraskelsespremie? Dvs det er kun den som vinner som til slutt vet hva det er?

Eg har selvfølgelig mange ideér som vanlig og eg har jo også noen eg skal spør om premier, eg kan ikkje stå for alt selv *fniser*, men noe skal også komme fra eget Hobbyrom 🙂 Det blir kos og akkurat som eg liker ♥

Kom gjerne med tips og ønsker, dette skal jo skje i jula og i jula kan me ønske oss akkurat det me vil, ikkje det?

Hvis om atte noen har egen butikk, netbutikk eller noen som har lyst å bli med –
Gi meg et pling på mailen ([email protected])

 

 

 

Det er ikkje lenge til jul, mindre enn 3 mnd, dvs alt til Julekosen bør være klar innen 2 mnd og eg skal love deg at de 2 månedene kommer til å fyke av sted! Eg skal i allefall huske å stappe en staur ned i den store krukka på terrassen FØR frosta kommer! Det var et hekkan i fjor når eg skulle opp med Juleneka!

Eg har t.o.m begynt å planlegge julegavene me skal gi, har faktisk fått litt småting i hus så eg føler eg har kontroll…Ikkje alltid det er tilfelle *ler* Anyway; Gleder meg til desember!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. julen må en tenke på no ja ,iallefall om en skal lage noe selv ,jeg er straks ferdig å strikke julegave nr 3 nå ,har 12 barnebarn og ferdig med julegavehandel til 11 av dem ,har 4 barn med ektefelle og ferdig til et av parene ,så jeg er i rute ,hos meg er adventstiden forbeholdt kos :=) da gidder jeg ikke fly rundt på butikkane

Siste innlegg