Blir det Påskekos i år?? – Kanskje litt Garnkos??

 

Jammen godt at noen tar ansvar her i denne surrete og tøysete tilværelsen me alle koser oss med “her inne”
En trofast Kanin svikter aldri, han stiller opp med kos og tøys og alle kan  delta! Ikkje verst 🙂 Sleng deg på!


Eg har i grunnen så lenge eg kan huske hatt både Påskekos og Julekos her på bloggen….I år…? Vel, eg lyver hvis eg sier eg er uthvilt *ler* Det har absolutt vært mye på privaten en stund nå og det er ikkje alltid hodet er helt med…Ser ut for at det muligens blir en ende på alt nå snart...Var i forrige uke at eg sjekket kalenderen og fant ut når påsken var….“Jaja lenge til ennå konkluderte eg….” Vel, det var det jo ikkje da…Eg burde ha sendt mail for flere uker siden om eg ville organisert slik eg pleier, men noe kan man jo finne på for det om –
så får eg sa hva det blir til!

Eg er heldig å har et velfylt Hobbyrom med mye snadder så før du aner det popper nok noe opp! Muligens eg får til noe før helga er omme så får me sjå da! Er veldig koselig når eg får meldinger om det blir PåskeGøy i år, det pirker borti samvittigheten min *ler* Det e løye med det, vaner, ja nesten tradisjoner jo!

Vel vel det er F R E D A G og Påskeferie, me skal ut å handle både grønnsaker og kos! Tenkte oss ut til Gards Gartneriet på Skjæveland hvor storesøs og eg var forrige helg! Hekkan så mye flotte grønnsaker! Hvem vet, kanskje eg underveis finner noe spennende Påskekos? Det gjenstår å se 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG!
Kjør forsiktig om du skal til fjells!

 

J

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Som deg, har tenkt at det er lenge til Påske. Har ikke fått påskefølelsen ennå. Har jo vært en uke eller to med mye kjøligere vær enn forventet.
      Ja Kaninen følges. Allsidig fyr. En blogg som er artig å følge, og selvfølgelig må en henge seg på konkurransen hans.
      Tok en rask handletur i dag for å få hjem grønnsaker fra UMS, innvandrerbutikk. Og det viktigste. Fysisk kart for stolpejakten som starter opp til helgen. Her er det ja takk begge deler. Må ha det fysiske i tillegg til å bruke telefonen.
      Ønsker deg en flott helg.
      Klem fra Liv

Siste innlegg