Blir du fort varm og svett?

Designet av Maxim Cyr

 

Åååå ja i allefall nå for tiden haha Eg blir ALLTID fristet av deilige, halvtjukke genseren, har de f.eks ei hette eller høy hals er eg solgt! De havner som regel rett i kategorien KOS! Meeen….problemet er jo at eg som oftes blir ALT for varm!! Ja for greia er jo den; Har du på deg en ullgenser, tjukk eller tynn så er det jo et behov for en jakke over. Som kjent så blåser det jo en del, i allefall her på vestlandet og det hjelper det ikkje uansett hvor tjukk ulla er 🙂 Nop, det blåser rett gjennom, men akk så SVETT man kan bli med en tjukk ullgenser under jakka…Da er jo denne halsen en løsning! Med denne kan eg jo bare ha på meg en lett genser under jakka, men samtidig pakke halve ansiktet ned i denne deilige halsen om det er kaldt og blåser. Herlig, ikkje sant?

 

 

Designet av Maxim Cyr

 

Dessuten elsker eg slike I-Cord snorer, spesielt etter at eg fikk dreisen på den der StrikkeMølla! Det går jo som en drøm og du har flere meter før du får snudd deg! Halsen er jo også en flott gave, ikkje minst 🙂
Passer jo fint i disse tider hvor forberedelsene snart står i kø!

 

THE SNUGGLE IS REAL
Bildene over
One Size

 

 

 

* * * *

Sitter i grunnen bare her å gjesper eg uten mulighet for å ta meg en kwil! Er litt for sent til det nå siden eg skal ut å kjøre i 18 tiden. Sto jo opp litt tidlig og ble med mor mi inn til Stavanger, sto ute å ventet i 45 min(!!!)
på taxi`en hjem!! Jepp, kan konstantere at det var ganske så kaldt ja!

Trooor muligens eg var ganske optimistisk i går kveld da eg fylte opp 3 stativer med klær og håndklær her stua! DE ER IKKJE TØRRE JO!! Har kun plukket ut enkelte plagg som var tørre, men resten? Tja, de blir ikkje tørre
i dag tror eg. Eg snur på de inni mellom slik at de bytter på å stå ved ovnen for dette har eg ikkje tid til! Har jo planer om å vaske i stua i morgen…Har nemligen også planer om å ta helg på fredag så vaskebøtta skal gjemmes bort! Planen var også å vaske sengetøy og få det tørt i tide før helga! Kan i verste fall skifte på senga
på fredag for det er uansett Ali sin jobb MoHaaaa

Vel vel, Ali har nå styrt på kjøkken et par timer å laget “Labbagin” (direkte oversatt til dialekt!) hehe Knall godt! Minipizza på libanesisk vis 🙂 Enn så lenge skal eg bare sitte her med beina høyt og duppe litt før eg kjører Dib på trening 🙂 KUN 15 dager til NM så ingen tid å miste! Blir nok en del kjøring hit og dit frem til da, selv har ham vært nødt for å ofre lappen inn til videre! Fakta er det at man kan ikkje få tid til alt! Prioriteringslista har alltid vært: Nr 1-Skole, Nr 2-Trening, Nr 3-Jobb så da kom sertifikatet for langt bak i rekka. Opplever det litt som et press blant de unge at man MÅ ha oppkjøring på 18 års dagen eller en dag rett rundt der, ja og det var også planen her, men når man får store muligheter ut i fra det blå til å gjøre andre ting man brenner for så må noe ofres og inn til videre stiller eg og bilen opp….NESTEN til en hver tid 🙂 Bare for å ha sagt det: Eg gjør det med GLEDE ♥
Det blir jo aldri for sent å ta sertifikatet for å si det sånn.

Men men, nå skal en duppe og lade litt 🙂

 

 

LAG DEG EN
BEHAGELIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg