Blir man noen gang ferdig? Fornøyd?

 

Tok med meg iskald drikke og svingte vinduet helt ut og satte meg til rette her inne på mitt kommende Hobbyrom. Ja og der ble eg sittende, du vet jo det at når man sitter sånn å diller så flyr timene? Eg har nemlig innført en ny strategi her i huset: Den som roter, den rydder – Ergo kan eg sitte her inne for meg selv med god samvittighet, ja for eg roter ikkje! I så fall rydder eg opp. Vet ikkje om eg anbefaler taktikken for her flyter det mer eller mindre i alle rom…! Tro om eg bare immigrerer inn på dette rommet mitt etter hvert? Ja sånn på permanent basis? Hmm

 

 

 

 

Har brukt tiden min på å sortere ark, har noen kilo kan du si...Sorterer etter kvalitet, evn merke (Tilda ark ligger for seg selv f.eks) Pga plassmangel tidligere har alle ark ligger i plaslommer i ringpermer, nå skal de opp og frem i lyset. Det er jo meningen at de skal brukes og ikkje gjemmes bort i permer ned i en koffert. Er jo ikkje rart det har samlet seg opp 🙂 Det fleste arkene skal eg ha i Slike Stativ på veggen

 

Selger forresten den store Scrappekofferten min,
har lagt ut Annonse på Finn 🙂

 

 

 

 

 

Har en forkjærlighet for Kalkérpapir/ark, både med og uten mønster. Det er noe helt spesielt å jobbe syns eg. Når eg hadde mitt eget designfirma var eg snar med å presentere forslag til kunden hvor kalkrpapir var en del av prosjektet….Åååå…eller sandblåst folie ♥ Kan lage mye lekker av det kan du si!

Eg skal ta en kikk nærmere på Denne Ordningen, kanskje den er bedre til ark som er mer delikate?
Noen erfaring på området?

 

 

 

 

Ja ja jaaa som de fleste av oss hadde også eg en skikkelig Tilda periode….
Sånn er det! Koselige figurer da, skal ikkje nekte for det ♥

 

 

 

 

Viktig å ha litt for en hver høytid og årstid.

 

 

 

Her ute KOKER det i dag! Gå barføtt og huden svir av under beina! Eg lover!

 

 

 

Tok saksa fatt og fikk bort alt lauvet, ja for det var mer egg i dag så eg er bombesikker på at det er Sommerfuglene som koser seg! Men altså kun på lauvet til nepene og ingenting annet – Takk og pris!

 

 

 

Masse blomster på Sukkerertene, det er jo det beste! 2.året eg planter akkurat denne typen med røde/rosa blomster. Slanke og store sukkererter blir det.

 

 

 

 

Denne må nok ganske snart plukkes! Rund 10 cm er anbefalt i forhold til frøposen, den er nok det nå, om ikkje enda litt større. Må bare finne på noe godt med den, eg liker å salte/grille den, men tviler på at det blir noe grilling her med det første så eg får sjekke litt hva eg kan lage med 1 squash 🙂 Uansett, godt er det!
Ååå eg skulle jo absolutt laget Amira sin freshe Lasagne!

 

Har sendt avgårde melding til Legekontoret for det vonde blir ikkje bedre, håper eg får kommet ut en kjapp tur før helga 🙂 Men, eg kan sortere mange ark med en arm så det er ingen problem. Så lenge eg ikkje løfter opp armen går det greit, der med klarer eg fint å strikke bare eg sitter i ro. Det finnes som oftes alltid en løsning,
men å f.eks tømme/fylle oppvaskmaskinen kan fort bli et problem….ikkje sant…?

 

 

KOS DEG OG HA
EN GOD KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg