Blir mye sokker her nå…Strikkeoppskrift

Designet av Lisa Hannes

 

Noen ganger går det mye i det samme, denne gang er det nok en gang sokker det går i…Eg vet, eg TRENGER flere sokker….Har vært flink da, eg har da i det minste strikket de siste dagene! 🙂 Men du? For en stund siden promoterte eg et nyyydelig sjal…Hvis du strikket DETTE, ja da er du nødt til å strikke disse sokkene også!
Da får du sokker som matchet sjalet 🙂 Skal det være så skal det være!

 

 

 

Designet av Lisa Hannes

 

Virkelig rene og fine sokker, blir ofte det når man strikker ribb med tynt garn og pinner. Hvis du virkelig vil utvide Coral garderoben finner du matchene SKJERF og LUE også 🙂 Utrolig lekkert design!

 

CORAL REEF SOCKS
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

Siden me stort sett snakker om strikking her inne kan eg jo opplyse om at det nå starter en ny og fresh Strikkekafé her i Tananger. Storesøs hadde lyst å se om me kunne starte noe på den nye Kafé/Restauranten LOSEN her hvor me bor og det gikk i box med én gang!! Du ser det, me har jo nå fått et skikkelig flott “Kjøpesenter”:
Sentrums Gården. Den er så ny at alle butikkene ikkje er på plass ennå 🙂

Dette er jo mer for deg som bor i omegn/distriktet
og du er velkommen rett over påske!

 

 

 

 

Torsdag 13.april starter me! Kl 18:00 – 21:00
Har opprettet egen Facebook siden hvor det blir lagt ut info & diverse fortløpende 🙂
Ta med strikketøyet og kom en tur 🙂

 

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!
Her skinner sola!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Stilige detaljer på sokkene. Se de helene da. Synes mønstret på leggen virker kjent, men mulig jeg husker feil. Må nok grave litt.
      Klem fra Liv

Siste innlegg