BLOMSTERJAKKE – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Elisabeth Kvalvaag

Er det noe me trenger nå om dagen når det er så kaldt så er det BLOMSTER! I alle varianter som er mulig! Amira kom hjem med en skjønn bukett tulipaner i går som hun hadde fått av en fornøyd kunde 🙂 Blomster sprer glede, ingen tvil! Så hvorfor ikkje bare strikke en jakke med masse blomster?? DET blir mye glede det skal eg si deg 🙂 Jakken er strikket i deilige Pickles Cozy 🙂 Strikkefastheten er 16 m/21 row så det er bare å strikke i det garnet du liker best 🙂

 

Designet av Elisabeth Kvalvaag

Jakken strikkes sømløst fra Top/Down

 

BLOMSTERJAKKE MY SIZE
Bildene over
Fra 94 cm til 120 cm i overvidde

 

* * * *

Kwellen i går ble noe mer styr enn planlagt! Me skulle jo kjøre avgårde i 18 tiden med Dib, meeen me kom ikkje langt gitt haha Batteriet var PADDEFLATT på bilen så det hadde kulda tatt liv av hehe Vel vel, siden Amira var jo jobb så ble det ikkje trening og det i seg selv er jo kjip. Ali tok et kjapt søk på nett om det var en sjanse for et batteri i nærheten (Bare før me ringte til Falken etter hjelp, siden det er automat kan den ikkje slepes) Du snakker om å gullhår i ræva, men naboen bak leiligheten vår poppet opp med en annonse på AKKURAT det batteriet vår bil kunne bruke!!! SÅ ja, da kom jo naboen bak der ned hit og VOLA så startet bilen igjen, men da var det jo for sent for treninga. Fra me skulle gå til bilen hadde fått nytt batteri gikk det ca 3 timer så det var jo skikkelig flaks må eg si 🙂

Dib og eg tok det hele ganske avslappende siden det var lite me kunne gjøre hehe Det var liksom bare å hoppe tilbake i pysjen og fortsette å strikke 🙂 Når me først er innom strikking haha Verden står jaggu meg ikkje til påske!!! Etterpå nå skal eg starte på noe nytt – IGJEN! Hva og hvorfor skal eg komme tilbake til for eg må teste ut litt garn og sånn, men eg må bare smi mens jernet er varmt haha DETTE har eg seriøst venta på i nesten 20 år og eg ble ganske paff! Nå håper eg bare at det blir perfekt og at det da blir brukt – Hadde vært så kjekt!

Nå trenger eg NY kaffi!

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG

Her er det meldt snø!!

 

 

Go`klem fra ei Gira Vibbedille 🙂
Helt røykfri i 39 dager!

0 kommentarer

Siste innlegg