Bohem Stil i Sommer? – Gratis Oppskrift

Designet av Jane Green

 

Ingen tvil om at Bohem stilen er sommerlig, eg liker de lange litt flagrende og fargerike kjolene ♥ Kunne så absolutt hatt en genser som dette, så gøy den er! MEN!! Eg hadde ikkje lagt ned så pass mye arbeid med det garnet som er brukt…! Eg strikket en gang i tiden en genser i Paris, etter et par vask ble genseren “SPRØ”? Tørr på en måte slik at trådene knakk, dessuten ble genseren stiv og slettes ikkje myk lengre.
Hadde spandert at annet garn på denne 🙂

 

 

 

Designet av Jane Green

 

Kan du hekle, ja så fikser du enkelt denne her 🙂 Du trenger kun å hekle 16 lapper som enkelt monteres.
Om du skulle trenger større genser kan du evn legge til en runde eller 2 på lappene. Har du samme heklefasthet som oppskriften blir lappene 21 cm X 21 cm.

 

BOHO TOP
Bildene over
Str S og M (Vil tro det er en smal sak å regulere dette)
Gratis oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Ser du?? Nå er det jaggu meg helg igjen! Neste i allefall, 2 handlerunder så er me der! Ikkje bare det, men det er jo neeesten en lang helg, noen som tar fri på mandag eller? *ler* 17.mai på tirsdag og 0 planer, tror nok det blir en rolig dag på Hobbyrommet med barnetoget på Tv. Hadde håpet å få plante litt på terrassen i løpet av denne helga, det er det i grunnen ene og alene været som avgjør og ryggen i grunnen! (Irriterende det der altså!) Har ikkje vært det beste været, men ser greit ut i dag da. Usikker på hvor mye eg evn kan gjøre i dag,
nå først er det ut på runden til mor mi 🙂

Dessuten fikk eg en idé i går kwell (Ingen bombe, helt normalt…) som innebærer at eg trenger brun blomstertape! Finner det på nett, fine priser og STIV frakt! Må nok sjekke i butikk heller….Som vanlig syns eg ideén er formidabel, men om det er mulig gjenstår jo å se...

 

 

HA EN
FORTREFFELIG DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg