BUMBLEBEE – 2 Koselige, Norske og Gratis oppskrifter

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Designet av Kari Haugen

 

Nå er vel gjerne ikkje akkurat alpakkagarn det garnet du velger først om du skal strikke gensere til barn med tanke på slitestryken? Men Alpakka Forte Classic som inneholder 20% Nylon går helt supert! Eg har sokker strikket
i garnet og bruker de omtrent uten pause og du kan ikkje se at eg har brukt de jo! De holder også fasongen utrolig bra 🙂 Så ja, det må jo bare vært helt knall til barnegensere som garantert må gjennom litt av hvert 🙂

 

 

Designet av Kari Haugen

 

Her får du også prøvd deg på maskesting, noe som slettes ikkje er vanskelig. Når eg syr maskesting så syr eg første rad fra høyre mot venstre, så snur eg strikketøyet slik at eg syr også denne raden fra høyre mot venstre, men da altså på hodet 🙂

 

BUMBLEBEE GENSER i Rust
BUMBLEBEE GENSER i Gult
Str 2 år til 12 år
Begge oppskriftene er gratis 🙂

 

 

* * * *

 

 

I dag kom eg plutselig på at eg ser jo på serien “22.juli” på NrkNett, det stoppet litt opp siden eg måtte vente til de neste episodene var vist på Tv 🙂 Serien er skikkelig bra altså! Begynte også å se på “Heksejakt” på Sumo, men der må eg jo selvfølgelig OGSÅ vente på neste episode!! Da har eg veldig lett for å glemme hele serien. Liker best om alle sesonger/episoder ligger ute. Det har regnet og blåst i hele dag så det har vært ganske sløvt her i heimen, sånt vær er litt søvndyssende så eg får satse på å komme meg i seng litt tidlig!

 

 

 

 

Har selvfølgelig fått strikket og høne nr 3 er ca halvveis, blir fine farger sammen så disse blir koselige 🙂
Får se om eg ikkje får strikket noen pinner til, øynene siger litt så det MÅ definitivt bli tidlig sengetid 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg