BUNNY TRASH : Takk for en gøyal dag!

 

I dag da eg fartet ut for å handle for mor mi plukket eg med meg posten på vei til bilen, og der vettu! Der var det en konvolutt fra Drammen! Det er slettes ikkje hverdagskost, et smellkoselig Julekort + FlaxLodd som selveste Bunny Trash hadde sendt♥ Eg åpnet ikkje konvolutten før eg kom hjem, for en halvtime siden, men jaggu hadde eg det gøy med meg selv på turen i dag *ler*. Når eg vant dette Flaxloddet i jula bestemte eg meg for at om eg skulle være heldig å vinne, ja da skulle jo selvfølgelig Bunny`n i Drammen få en slant 🙂 Eg planla vettu: Vant eg 1 mill ja da fablet eg om eg bare sånn overraskende skulle smelle noen  0`er inn på Vippsen, men kom på at det muligens var litt dumt, tenkte det kanskje var lurt å sjekke med banken hvor mye eg kunne overføre uten at Bunny måtte svi Ååååsså videre.…Til slutt kom eg frem til at det muligens var bedre å fylle opp strikkeveska og bare sette seg på toget til Drammen, CASH i store kvanta er jo alltid gøy 😀

Mange nå som sikkert tenket at det er jo lett å si nå når eg vet at eg ikkje vant noe…Men, da håper at du Bunny kjenner meg så pass at du vet eg står for mine ord – Skrev det også i en kommentar da eg vant Flaxloddet. Det er en drøm eg har, ja at eg en gang vinner mye og kan gjøre litt helt sprø ting for noen!
Muligens eg må begynne å spille Lotto for å øke sjansen til akkurat det *ler*

Anyway, Tusen takk, og tusen takk for en fint Julekort!
Du? Selv om eg er gift med en muslim så skal det mer til enn det for å slutte å feire jul *fnis* Han har i alle år vært den som er barnsligst i jula 😀 Å slutte med jul er forøvrig skillsmissegrunn i mitt hode Ho Ho Ho

 

 

 

 

Det begynner å bli trangt om plassen her ved skivepulten min, har blitt noen julekort og alle er fra personer som kun kjenner meg gjennom bloggen – Det er sååå koselig! Alle inneholder de fine ord til meg,
noen av kortene hang på blomster og andre på sjokolade.

Føler i grunnen ofte at det er lett å bli tatt forgitt i hverdagen, derfor er det så godt med slik kort og hilsner som daler ned i postkassen inni mellom. Det blir som en bekreftelse på at man betyr noe for noen

 

Planen nå er å kose meg her på Hobbyrommet å se på serie mens eg skal montere en stykk Alpakka 🙂 Gjorde sikkert noe sabla dumt nettopp…Eg har aldri vært en person som har vært plaget med kviser, for et par dager siden kjente eg noe INNI nesa…vel ja…det er altså da ei megakvise! AU! Tok akkurat en Q-tips, dyppet den
i peppermynteolje(!!) og stappet den inn….Dumt….VELDIG dumt! Okidoooki.…montering next!

 

 

LAG DEG EN
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg