Bunny Utfordret meg! -Ei Bøtte for ALS

 

Vanskelig å si nei, eller komme seg unna når noen går ut å utfordrer deg! Da er det bare å stå i det tenker eg, til mitt hell kom sola frem nå i kwellinga så da var det bare å rigge seg til på terrassen! Dib er fotograf, han ville jo egentlig filme, men bilder er roligere hehe Blir så mye hyl og skrik når det er snakk om kaldt vann!
La det står til, tenker eg!

 

 

 

 

 

Ble mye skravling fra min siden før eg liksom skulle prøve meg da, spørsmålet var jo om eg klarte å svinge bøtta fort nok over hodet…! 20 l bøtte er jo litt tungt!

 

 

 

 

Ok…FOKUS!!!

 

 

 

 

UPS!

 

 

 

 

Ok, NÅ!!!

 

 

 

 

Dette bildet er jo helt fantastisk må eg si! For en splæsj!!

 

 

 

 

Kaldt ja! Jo jo var slettes ingen varme for å si det sånn…

 

 

 

Sånn da var det gjort! Det som var verst var at vannet gikk rett i nakken,
innsiden av genseren og ned buksa….ISkaldt ja!

 

 

 

 

 

Dette er en del av Isbøtte-kampanjen, også kjent som «The ice bucket challenge». Dette er en utfordring som begynte i 2016 hvor folk ble utfordret til å tømme en bøtte isvann over seg og å donere penger til ALS-forskning! Det har eg tenkt å gjøre, akkurat som eg faktisk har gjort flere ganger! VIPPS ønsket beløp til 10282! Du trenger ikke tømme ei bøtte vann i hodet først, men siden eg ble utfordret har eg tenkt å utfordre 3 andre!! En ting er sikkert og det er at eg syns Kjerringtanker bør finne seg ei isbøtte! Hun hadde ikke muligheten til å gå fakkeltog sammen oss og Vivian i Bergen, så da syns eg hun bør finne ei bøtte rimelig kjapt! Eg er sikkert på at Vivian selv hadde syns det hadde vært gøy, men noe eg tror hun syns er ENDA morsommere er om finnmarkingen snur ei bøtte sånne at Vivian kan få noe å blogge om! Woop Woop!
Den 3….? Vettu?
Eg vet at Frodith liker å ha det gøy og nå vil eg se henne svinge ei bøtte! JuHuuu

Nå har eg jo nettopp hatt dusj nr 2 i dag, var ganske så oppkvikkende etter en sløv dag så nå er det
pysj og kos resten av kwellen!

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

10 kommentarer

Siste innlegg