Catch My Fall – Trenger du et nytt sjal?

Reklame | 1 Link for Du Store Alpakka

Designet av Melanie Berg

 

Utrolig nok et kjappstrikke sjal om me skal tro designeren, ikkje skal det være vanskelig heller. Hjelper veldig på at mønsteret repeterer seg selv og at garnet er litt halvtjukt 🙂 Både ser og høres ut som et drømmesjal, men det er jo stort sett det Melanie Berg designer; Drømmesjal! Hvis du ikkje har gjort det før så anbefaler eg deg
å sjekke ut de andre sjalene hun har!

Garnet som er brukt i dette sjalet Kate Davies sitt og du finner det HER

 

Designet av Melanie Berg

 

Frem til søndag 18.august midtnatt får du 15% ved bruk av rabattkoden: “catchmyfall”. Du vet: 1 krone og 1 krone her, ja, det blir penger av det til slutt 🙂 Tok en liten runde og eg fant ut at Big Sterk faktisk er et garn du kan strikket dette sjalet i 🙂 I forhold til oppskriften trenger 433 m garn, dvs du må ha 6 nøster av dette for å ha nok. Big Sterk er en anelse tynnere enn orginalen noe som vil si at sjalet blir noe mindre. MEN, om du regulerer det med en tykkere pinne og får samme strikkefasthet som oppgitt vil det bli oppgitt størrelse 🙂
Strikking er fult av triks, miks OG magi, ikkje minst 😉

 

 

CATCH MY FALL
Bildene over
Str 218 cm X 63 cm

 

 

* * * *

 

Åååå helt NYDELIG! Eg våknet av eg frøs i morges!! 11 grader gir litt gåsehud ja, men det var herlig! I steden for
å slenge dyna vegg i mellom og hive etter pusten kunne eg heller pakke meg inn å ligge å døse litt!
Åååå himmelsk herlig!!

Kan tro eg ble letta og meget glad i natt før eg la meg!! I vår vettu så fikk me jo sånn melding fra Altinn ang skatten, me fikk beskjed begge to at me fikk igjen eg meget fin slump penger og jubelen sto i taket kan du si! Men…så kom juni da og pengene skulle utbetales…Ingen monitas kom!! Eg var så nervøs vettu for at me hadde gjort noe feil, ja me var jo helt nye på boligmarkedet og har jo aldri eiet noe før så eg ble så usikker på om alt egentlig var i orden! Så fikk me tilsendt et vedleg på Altinn som eg egentlig ikkje helt skjønte så eg tenkte: Fuck IT!! Prøvde jo å få tak i folk på Skatte Vest for litt veiledning – 0 sjans! Jaja eg bare skjøv det bak meg, men så, her i juli var det vel. Amira og eg satt her i stua og skravlet, så kom me inn på dette her med skatten vår hehe Me gikk inn i dokumentene å så og Amira fant jo ut at det eneste som manglet var å oppgi Kvm på P-Rom!! WHAT!?? Jepp, det var ikkje stor mer enn det! Fikk nå sendt det inn og så var det jo igjen å håpe på at alt var i orden for neste utbetaling er jo 15.august – I dag altså! Kl 02 et eller annet i natt tikket det inn ny melding på Altinn; Alt OK og det ble ingen endringer på det me får igjen på skatten! JuHuuu SÅ GØY!

Så da er det jo bare å vente da, ja til kronene triller inn på kontoen 🙂

Men nå?? Nop, ikkje mer kaffi akkurat nå for eg har BILDER eg må ta!! Jepp! Fikk en STOR pakke i posten i går som eg ga til Amira og hun styrte og ordnet i hele går kwell. Det eneste som hindret meg i å ta bilder var lyset! Nå tror eg det skal gå bra, men fant jo fort ut at det var ikkje det enkelte å ta bildet av! Du husker gjerne at eg nevnte tidliger ei sommer at eg har fått en sponsor som dessverre ikkje er strikkerelatert? Eneste grunnen til eg takket ja var fordi dette var noe Amira hadde veldig lyst på så da ble det veldig gøy likevel. MEN, eg gjør ikkje så mye uten at eg får noe til deg også så ja, kanskje dette kan være noe for deg likevel? Vel vel, du får jo vente å se 🙂 Kommer i løpet av dagen, men bilder først!

JuHuuu DibHassan kommer hjem i kwell!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN NICE DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg