Classic Cardigan – Alle størrelser – Store Størrelser!

Designet av tincanknits

 

Noen man i grunnen bør ha i ullgarderoben sin er en helt vanlig cardigan, eller strikkejakke om du vil. Strikke deg en i nøytral farge så har du en som passer alle antrekk. Eller...så kan du jo gjøre akkurat som eg drømmer om:
En i hver av alle fargene du bare må ha! Sitter du igjen med masse restergarn etter alle jakkene du så har strikket, ja da strikker du deg en i striper så klart! Det er lov å drømme, ikkje sant?

 

 

 

Designet av tincanknits

 

Tenk på alle knappene du kan bruke!?? Diskre knapper, eller KUknapper kanskje? Ikkje sant! Sååå mange muligheter her altså, kanskje designet dine egne mønsterborder?? Why not!
Dette er på en måte drømmejakke du trenger 🙂

 

 

 

Designet av tincanknits

 

Dette er altså jakka for alle f.o.m nyfødt til store og frodige damer…eller menn! Du kan i grunnen bruke akkurat det garnet du selv vil, er ikkje det digg vel?? Med så mange størrelser er det ikkje problem å finne en som passer, kanskje det er en slik jakke du skal ha på pinnen når du slikker litt påskesol??

 

CLASSIC CARDIGAN
Bildene over
Str fra 43 cm til 177 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Da er påskehandelen unnagjort….ble virkelig en noe lang tur! Eg hadde bestemt at me skulle kjøre til Skjæveland Gårdsutsalg hvor eg hadde handlet med storesøs tidligere….Vel vel, me kom oss ut på veien og eg visste så klart hvor det var, selvfølgelig.…hadde jo vært der før og sååå for meg hvor dette bygget var…Det var bare å følge veien til me kom dit…Vel…Da me plutselig befant oss ca på Bryne begynte å skjønne at me for lengst hadde kjørt både feil og for langt…Ikkje sant!?!? Lokalkjent my ass! haha

For de lokalkjente så kjørte med mot Klepp fra Sola, forbi Sele, gjennom tunnellen ut mot Bryne…Hele tiden tenkte eg; Nå er det bare rett rundt svingen her...Neida, stoppet langs veien og åpnet GPS….“Siri” sa: Snu 360 grader og kjør 1,5 mil…Ja ha ja….det var først når me kjørte gjennom Klepp sentrum at eg kjente meg igjen…Gml veien mot Sandnes…og der lå butikken og det var jo egentlig bare noen minutter fra Soma…og eg kjørt til Bryne nesten…Jaja masse flotte og gode grønnsaker ble det så en vellykket tur til slutt! Der etter var det bare å fortsett; Europris for å shoppe Påskekos til alle 3 ungene, Rema og Kiwi etter Tilbud og “vanlig” mat og middager – Ja og så kjøpte eg ENDELIG minipåskeliljer! JuHuuu I dag skal eg pynte mine egne egg så eg måtte innom MesterGrønn etter litt mose 🙂 Plukket med oss noen vanlige jordsekker også og siden det er meldt SOL og BARE SOL i morgen blir det nok plantet litt ute ved inngangen 🙂 NICE!

 

 

 

KOS DEG
OG NYT HELGA

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg