Da ble det jul + En GOD Nyhet!

 

Normalt sett skulle eg nå ha sittet her nydusjet i julepysj….Joa, julepysjen er på den, men eg klarte kun gjennomføre et kattevask…! Ooorket ikkje gå i dusjen…tar den i morgen heller – Er jo ikkje fredag liksom hehe

Nå er i allefall stua vasket og spindelvev i taket er tørket ned haha Er ganske tydelig at eg ikkje sitter i stua så mye lengre, meeen med ny Tv er det litt kjekkere å sitte her nå, mangler bare en god stol så er eg der. Å nei, eg liker ikkje sitte i sofaen liksom…då bare sige eg ned og blir liggende 😀

 

 

Har på langt nær dratt frem alt av pynt, kjente at eg orket ikkje…Blir jo pyntet litt i gangen og badet + det skal lys og gardiner opp på kjøkkenet. På mandag kommer det en pakke som skal sette prikken over I`en i stua og på kjøkkenet – Det er eg litt spent på!

 

 

 

Når eg var ferdig og kun hadde treet igjen stakk eg ut en tur. Det var flere pakker som plinget inn nede på posten (Har tatt juleshopping i BlackWeek – Det svarte seg!) Måtte også ha lange røde lys + 3 hvite kubbelys. Endte jo selvfølgelig opp med en ny kakebokse og disse utrolig fine julestjernene! Se så søte! Akkurat som mange små satt sammen. Planen var røde Azalia, men det hadde de ikkje ennå….Tar eg liv av disse hvite før juleuka kjøper eg noen røde Azalia 🙂

 

 


Jul i jungelen!

 

 

Endelig kom svaret! Var litt ekkelt for her om dagen var det oppringning fra Sus som eg misset, og da vettu…kverna gikk hehe Men, det gikk da bra denne gangen 😀

Nå har eg tent litt lyst å koble av 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Uff, har du gått å tenkt på om du har brystkreft 💔 men hurra du fikk positivt svar ❤️ ei jeg brukte henge med før har nettopp fått vite at hun har brystkreft 💔 det er hele tiden noen man kjenner.. hvilket sier meg at problemet blir bare verre og verre. Nok om det, jeg må bare spørre hvorfor stresser alle med å få jula opp, er det ingen lengre som slapper av og koser seg med advent først? 😳 Haha.. folk er spinnville 🤪 vi hopper i det etterhvert, først bursdagsfest i helga 🤩 Anyways, dere ser ut til å ha ei trivelig og koselig leilighet – nyt helga 😘

      1. Eg stresser heldigvis ikkje, så lenge me har vært gift har eg pyntet ferdig til 1.helgen i advent slik at me kan kose oss/slappe i hele desember 🙂 Har aldri pyntet til advent (med lilla altså) Går all in med rødt med en gang 🙂 Eneste eg skal gjøre i desember er å bake og pakke inn gaver – Det er kos det 🙂 ELsker å bake julekaker så det gleder eg meg til 🙂 Leiligheten er digg! Panoramautsikt og sol fra oppgang til nedgang – Angrer ikkje på det kjøpet kan du si:) Kos dere med bursdagsfest, “gaven” ligger å venter på postkontoret ditt 🙂 *fniser*

        1. Tusen takk, du er one of a kind, henter den ut i uka. Posten er ikke særlig tess i vår bydel, så vi må hente pakker i en annen delbydel.. venter til jeg har spart opp flere ærender 😜😘

    2. Det ble skikkelig koselig i stua di. Godt jobba! Her kommer jula langsomt sigende i løpet av adventstida og huset er ikke ferdig pynta før Lille julaften.
      I år skal jeg kjøpe meg skikkelig julepysj eller andre julekoseklær til å labbe rundt med. Der har du virkelig inspirert meg.

    3. Så koselig du har det, jeg må nok komme i gang med stjerner og vinduspynt ihvertfall. Julepysj er jo genialt 👏🤗

Siste innlegg