Du kan Glede deg til desember! Her har du en grunn:

Reklame | Holst Garn - 2 Gaver til Julegleder i desember

 

 

Akkurat dette er en skikkelig GOD grunn til å GLEDE seg til desember ♥ Hver søndag har eg planer om å spre litt Juleglede etter alle kunstens regler! Hadde det vært ene og alene opp til meg skulle jo ALLE fått en gave! Eg har nå gjort mitt beste, snakket litt med de rette folka (Ja eg er i grunnen ganske priviligert sånn sett!) og INGEN sa nei, men alle ville bli med! SÅNT elsker eg ♥

 

 

 

Eg bare….! Sjekk da!! Eg spurte om småpakker (hehe) og fikk disse 2 fantatsiske her!! Oh MY!! Eg er DEFINITIVT nådt å bestille meg en slik!! Ahaaa det der Titicaca garnet er helt AMAZING ♥ Det er et veldig tynt 100% alpakkagarn som du her skal strikke sammen med Holst Supersoft – Mitt favoritngarn! En pakke som dette er nok til en genser, jepp, ikkje tull en gang! Deilig med superdrøyt garn 🙂

Nå alle pakkene er i hus skal eg fordele det på 4 (4 søndager vettu) så får me se hvor mange det blir hver søndag, kaaanskje eg må sende noen flere mail? MoHaaa Får se hva eg får til, er jo alltid noe på lur vettu 🙂 Anyway! Gøy og KOS kan eg love deg uansett og SAMMEN kan me lage oss en hyggelig og ikkje minst koselig Førjuls tid ♥

 

 

 

Ææææænyway!! Hallo sukker sier eg bare ♥ Tilbud ER tilbud haha Som du vet var eg en kjapp tur på Obs i dag og det var det hele 5 Stratos til 100 kr, mor mi villa ha 10 og eg kjøpte 5 til oss så eg har ikkje helt mista det kan du si 🙂 Mor mi bruker å pakka Pengegaver inn sammen med en sjokolade, men uanstett:
Stratos er ABSLOTT en favoritt ♥

 

 

 

Her om dagen fikk eg ENDELIG summa meg til å kjøpe disse! Før var dette et fast inventar på kjøkkenbenken, men nå er det en stund siden og behovet melder seg bare oftere og oftere! Da eg bodde i Sveits for ørten år siden fikk eg “opplæring” i en enkel salat som ALLTID skulle stå på middagsbordet og da måtte det enten brukes Hvitvins Eddik eller Rødvins, alt etter hva type mat du serverer. Eg liker best den hvite. Det er gjør er å ta et pas ss med Virgin Olivenolje i en som salatskål, 1 kort hvitvinseddik, en liten sprut med sitron, bitte litt salt og et knips med sukker. NÅ kom eg på at eg GLEMTE å presse en fedd med hviløk i skåla! Filleren, jaja, men det er også godt! Pisk dette godt for hånd, lag salaten som vanlig og bare vend det hele godt. Spis og NYT! Smak “dressingen” til med så mye eddik du tåler og liker 🙂 Skikkelig JAMMY og eg fikk jo helt flashback til Zurich 1991! 🙂

Ok, eg er klar til å centre Lasagne`n inn i ovnen så da er det middag og en god halv time! Vet at Amira er på vei hjem så det er best å få det gjort! Dib er i allfall sulten for han knabbet nettopp en halv chipspose! Best å få gang 🙂 Men du? Kos deg og ha en deilig fredags kwell 🙂

 

 

 

NYT DEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei HAPPY Vibbedille 🙂

9 kommentarer
    1. Det Titicaca garnet så veldig spennende ut!
      Akkurat ferdig med Ravello i Holstgarnet og kan nok strikka en genser til i resten av garnet😊

      God helg og kos deg med Stratos!

    2. Hei.
      Du er ei fenommenal jente som gjør slik for oss. Her sitter jeg og strikker votter som jeg har lovet bort. Så så er det ei Seterdals kofte som jeg skal strikke for ei.
      Så kommer det mest spennede jeg skal strikke meg ei ny kofte og det skal jeg bruke det garnet jeg fikk av def sist.
      Men nå sitter jeg alene alene er jeg vel ikke jeg har heldigvis kattene pga min mann ble lagt inn på sykehuset i går. Han kommer ikke hjem før på mandag.
      Ha en fin strikke kveld til deg. Her kommer en stor klem fra meg.

    3. Dette blir spennende 😊. Alltid kjekt når du har giveaway 😃. Hadde vært kjekt å fått prøvd det tynne garnet. Men må nok kanskje unne meg noe nytt garn før det blir slutt med å handle fra utlandet 🙁. God helg til alle 😃

Siste innlegg