Da stikker eg! – Skal nemligen ut å nyte noen GLEDER!

 

Da ligger i grunnen rotet klart til å bare bli samlet sammen for en dag med strikking! Eg er litt tøff i masken og tror bare eg pakker med meg den Halstuben! Faren for at den ikkje blir ferdig etter i dag er ganske stor med tanke på at eg har nytt garn med hjem i kveld! Da får jo det være motivasjonen da, ja å bare få den ferdig i løpet av dagen, som sagt: Eg er og blir en optimist! Ikkje at eg pleier å få strikket så mye når eg er på Strikketreff, men det er jo lov å håpe 🙂 For min del går det mest i skravling og bare se på alle andre og ikkje minst å snoke i butikkene!! Eg har jo allerede bestemt meg for hva eg skal kjøpe og det skal eg hente når eg kjører hjem siden God Som Ull ikkje skal ha stand likevel Pu-Hu Jammen godt at hun holder til her i Stavanger 🙂
Så i kwell er det stor fare for noe nytt på pinnene 🙂

Anyway, eg må nesten ta en runde på badet slik at eg ser litt presentabel ut, men du kan jo bli med via Snapchat (vibbedille) i dag hehe Jada jada, eg vet eg pleier å glemme å filme, men eg skal gjøre et forsøk, ok? I så fall; Regn med litt garnfristelser ut over dagen da 🙂 Skal du på Strikkefestivalen her i Stavanger? Tja, kanskje me møtes?
Hadde vært gøy!

Ellers syns eg virkelig du skal ta en tur innom Kjerringtanker i dag! Hun har et fantastisk BRA og TANKEVEKKENDE innlegg som alle bør lese. Vil tro at mange har opplevd noe av det samme som henne,
Les HER! Eg vet i allefall at eg skal nyte dagens Gleder uanhengig av alle andre ♥

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS LØRDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei GIRA Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg