Dagen blir bedre med pakker i posten!!

 

Nok en drittdag på kort tid….Hva skjer liksom!?!? Trodde eg var kvitt migrenen i 2019 eg?? Nå har eg så langt hatt det 3 ganger i år!*Liker ikkje* Kanskje noen nye hormonendringer i denne forbaska overgangen?? Tenker eg skal sjekke nivåene neste måned når eg likevel skal en tur til legen. Anyway, skikkelig nedtur i allefall, ja å våknet med et hodet som ikkje ønsker å løftes opp fra puta…Sto opp, var våken en stund før eg la meg igjen, sov til kl 13, la meg igjen etter en time og sov til kwells…HELDIGVIS slukner eg momentant når eg legger meg med migrene – Akkurat det er en lettelse 🙂

La me bare hoppe galant over hele den idiotiske migrenen for eg fikk pakker i posten i dag! Den ene pakken er en bursdagsgave (JuHuuu skal snart i barnebursdag!) og den andre pakken var til moi! (For ordensskyld; Kjøpt og betalt av meg selv) Trengte litt påfyll av enkelt farger i Fimo som eg bruker mye av, og da svarer det seg virkelig å kjøpe de store pakkene (454gr) MEN, denne gangen tok eg med tid til å sjekke ut hva den der flaske med Fimo Liquid er for noe…Jahaaa ja, det skulle eg jo visst om før for det er jo akkurat hva eg trenger! Om man f.eks skal lage vinger på noe, som eg er midt opp i nå, er jo denne genial! Det er jo ikkje alt man lager det er så enkelt å få det fint til med noen “tunge” Fimo vinger – Denne flaske ble løsningen! Liquid kan brukes på og som mye, men eg finner egentlig lite info. Noe som så spennende ut var at den kan brukes til å overføre tegninger/bilder etc til leira!? Å ja, dette må eg jo teste, vet ikkje om eg har noe bruksområde for akkurat det da, men eg må jo teste det ut.
Etter steking er den også enkel å klippe i, kan jo være greit om det er vanskelig å “tegne” med selve flaska.
Kan også blandes med farger og glitter 🙂 Ser litt muligheter der ja!

 

 

 

 

Mitt første forsøk var vinger til marihøna, får nå se om de forblir der, men så langt besto de i allefall testen 🙂
Godt 1.forsøk om ikkje annet.

Kjenner at hodet er mye lettere så eg har meldt meg på turen fra Gramstad i morgen, problemet mitt i forhold til det er at eg har jo ikkje spist noe særlig i dag…Vel vel, i morgen er det en 2-delt tur: De som vil blir med på toppturer, mens andre halvdel går “vanlig” tur – så da kan i tilfellet velge den enkleste i morgen 🙂 Går nok så bra atte 🙂
Nå skal eg kose meg et par timer her på Hobbyrommet før eg smyger meg i seng.

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Huff. Slitsomt og trøstesløst med sterke hodesmerter uansett hva diagnosen er. Håper du snart får beder dager.
      Dagen for fornærmelser. Trodde først det var en rød maur, men med vinger ble det jo en marihøne.
      Tenker det er fornuftig med kort tur i morgen når du har hatt noen dager hvor den har jobbet med gruff.
      Ønsker deg en fin kveld. Klem fra Liv

Siste innlegg