De 4 siste som får en flott gave er….

Reklame | Rito Hobby & Silver-Fox

 

Ser der ja, da var Julekosen over for i år ♥ 4 søndager og vel så det har flydd av sted, nå får me sjå hvem som skal får de siste 4 gavene 😀 Samtidig må eg får takke for engasjementet i hele desember,
eg har koset meg og det håper eg også du har gjort.

 

Gave nr 1 er fra SILVER-FOX og inneholder deilige dubbeditter som slettes ikkje er nødvendig, men HALLO…Elsker man strikking så elsker man det!

 

Vinneren skrev kommentar nummer 31….

 

VIGDIS HELEN

 

 

 

 

 

Gaven nr 2 er også fra SILVER-FOX og er helt genialt om du elsker å strikke sokker! En sokkelinjal bla annet 🙂

Vinneren skrev kommentar nummer 60…

 

TONE WANG

 

 

 

 

 

RITO HOBBY står for gave nr 3 som er helt AMAZING! 2 deilige hesper med Nordic Sky garn som er ypperlige til sokkestrikk (du strikker jo hva du vil altså) Den ene er ferdig håndfarget, mens den andre kan du farge selv med Batik fargen som følger med 🙂

 

Vinneren skrev kommentar nr 77…

 

MONICA GULLESEN HANSEN

 

 

 

 

 

Det er også RITO HOBBY som står for gave nr 4 som er 10 perleposer, 6 klikkbrett og en stor perlekommode hvor perlene kan bo. Den som skrev kommentar nr 38 og som er nødt for å starte å perle på nyåret er…

 

HEGE BERGHEIM

 

 

GRATULERER ALLE 4!!

Sende meg adressen deres på den måten som er enklest for deg, eller på mail: [email protected] innen MANDAG 27.desember så sender eg pakkene etter hvert 🙂 Trekker evn nye vinneren om noen uteblir.

Det er fortsatt en gave igjen, den er stor og eg trekker en vinner på den i morgen. Har du kommentert på en av de 4 Julekosene som har vært er du automatisk med i trekningen 😀

 

 

 

 

Nå har eg tatt juleferie *ler*. Lang dusj, julepysj og beina høyt i go`stolen. Kanskje eg skal strikke i kwell? Eller hekle litt? Hmm vel, eg skal nå i allefall prøve å holde med unna Hobbyrommet 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Å herlighet 🥰
      Tusen takk, gleder meg til å motta denne flotte gaven 🥰 Blir nok sjal og ikke sokker av dette garnet 🥰 God jul til deg og dine

    2. Gratulerer til vinnerene. Utrolig mange flotte gaver du har delt ut i år.
      Ønsker deg og dine en flott julehelg og håper dere alle klarer å holde dere friske. Brått blir man “uskyldig” smitter av en annen “uskyldig” person.
      Klem fra Liv

    3. Gratulerer til vinnere! Og tusen takk til deg, Gro Vibeke🤗. Du er virkelig et fantastisk forbilde når det gjelder å glede andre ❤️. Ønsker riktig God Jul til deg og dine 🤗.

    4. Gratulerer til alle vinnerne. Takk for at steller til så herlige julekos gaver,like spennende hvert år.God jul til deg igjen dine.🎄🎅🤶

    5. For en fin start på julaften 😊 Perler og så mye fint utstyr. Dette gleder jeg meg til. Tusen takk, Gro Vibeke ♥ Adressen min sendte jeg til deg på messenger.

Siste innlegg