De galne har det godt, sier de!

 

 

 

Tror vel muligens de som satt på Viste Hotell å spiste lunsj i dag ble noe sjokkert! Er nok ikke hver dag noen kaster klærne og vasser ut på en sandbank kun i pysj og fjellstøvler, ikke vinterstid i alle fall! Ok, eg hadde lang ullboxer på meg…Det var tross alt KUN 2 gr og det regnet…! En god leveregel er jo at man har det ikkje mer gøy enn hva man gjør det til og derfor ble årets julebilder tatt i dag! Eg kunne jo ikkje stille i julebuksa som eg hadde i fjor så da ble det en av julepysjene fra SillySanta – Perfekt for formålet! Smart å gjøre det
i dag, Black Friday tilbudet på julekort hos Foto Knudsen går ut i kwell kl 23:59 – MYE å spare!
Bare nevner det i tilfellet du hadde samme tanke 🙂

 

 

Litt synd at været me hadde i går forsvant…men men…

 

 

 

Har hatt en koselig da ute hos Amira og Eirik, var jo ikke hjemme før nå i kwell med bilen full av julegaver! Me pakket altså gaver, spist god mat og bare slappet av. Fikk plutselig mye plass her på Hobbyrommet for nå har eg fått levert ut de 3 siste julekalenderen 🙂 I morgen skal eg inn til Stavanger en tur å fikse på krøllene, ser jo tydelig behovet på disse bildene *ler* Men, kunne ikke brydd meg mindre,
en saftig sovesveis passer jo fint sammen med pysjen 🙂

Tenker eg skal surre litt her på Hobbyrommet før eg tusler i seng!

 

 

 

NATTINATTI OG SOVE GODT

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

10 kommentarer

Siste innlegg