De myke strikketøyene – Det er HØST!

Designet av Lene Holme Samsøe

 

Høsten….Mmm tiden for de deilige strikkeprosjektene, de myke, de lune og ikkje minst de kosete – DET er kos det, tenn noen stearinlys i samme slenge og gjerne lag deg en kopp kakao så er det hele komplett! Å ja, eg ELSKER høsten, har alltid gjort det og kommer garantert alltid til å gjøre det 🙂 Bare en ting når det gjelder kakao; prøv et dryss med chili over kremen nesten gang! Det varmer godt ass!

 

 

 

Designet av Lene Holme Samsøe

 

Eg holder også på med et pusete strikketøy, men kunne meget godt tenkt meg denne go`biten her!
Lene Holme Samsøe er jo kjent for mye lekkert og denne blir nok intet unntak!

 

CHUNKY DAHLIA SOLO
Bildene over
Fra 99 cm til 126 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Lørdag og eg var tidlig oppe, skal snart ut å kjøre tur sammen med Dib + eg må kjapt innom en butikk å kjøpe Pinjekjerner! Det glemte eg i går! MEN! Eg fikk strøket alle Granbitene så i dag skal eg prøve å montere, gleder meg faktisk for det er alltid kjekt å ferdigstille noe 🙂 Satser på at det blir vellykket og da kan du få se litt senere, men nå må eg nesten bare komme meg på beina!

 

 

NYT DAGEN
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra VIbbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg