De RÅESTE sokkene eg har sett!! Ohhh la-la!

Designet av Reneé Rockwood (NawniKnits)

 

Altså! O M G!! Eg måtte sette meg ned, gni meg litt i øya å se en gang til! WHAT!?? Det er søren meg noe av det råeste eg har sette! Eg elsker når Intarsia teknikken er i bruk, men HALLO! Her er det hevet til et nytt nivå som eg ikkje har tenkt på en gang! Solgt! Sier eg bare! Strikker du disse til noe, ja så trenger de ikkje flere gaver det inneværende året, så flotte syns eg de var. De popper rett inn over alt det eg har som Nr 1 på To-Do lista!

 

 

 

Designet av Reneé Rockwood (NawniKnits)

 

Bare se og nyt! Sett noe så intenst flott før, eller? Fortell meg gjerne hva som overgår denne fletta her for da vil eg se 🙂 Ok, det er bare å kvesse pinne 2-2,25 og finne frem det lekreste av det lekre du har du tilgjengelig
og sette i gang! Husk at dette må nytes så intet hastverk er å anbefale 🙂 Orginalt strikkes de i Merino garn 80/20 (20% nylon altså) Strikkefastheten på sokkene er 32 m/ 48 row – Ååå må bare elske det ♥

 

 

SALEM SOCKS
Bildene over
Str Voksen Small, Medium og Large

 

Designeren har et annet par også, så og si like, men i en farge!
Sjekk de ut Her Inne!

 

 

* * * *

 

 

Vel vel, snart kwell jo! Har suset rundt her hjemme, fått tømt og vasket med de fleste maskiner her hjemme og hengt opp noen kilo med klær. Fant ut at eg trenger ikkje farte ut bare for paracet i dag, klarer meg til i morgen + eg måtte uansett bestille ny resept – Vil tro den er tilgjengelig i morgen. Så ja, om nå Dib skal på trening og bare ta bussen kan eg fortsette i samme stil her i pysjbuksa 🙂 Snaaart ferdig med perleriet, har lest og svart en del mail, venter fortsatt på noen som eg er litt spent på, meeen meeen får vel vente litt til da 🙂

Hvem vet? Kanskje eg svinger meg litt på kjøkkenet etterpå? Det er en kake som eg har lyst å bake!
Ei sitronkake i langpanne, det har eg lyst å bake 🙂 Jaja får sjå, skal snart ha meg litt mat, tok ut ei form med plukkfisk og det smaker alltid godt 🙂 Mat må man ha!

 

 

KOS DEG VIDERE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg