De sa det var VÅR…Det blir herlig, sa de…Forbanna nabo…

 

Hva skal eg vel si?? Jaja så fikk jo Yr.no endelig 100% riktig med værmeldingen for en gang skyld…Eg bare konstanterer at eg IKKJE skal ut i dag, kommer ikkje på tale selv om 10 ville hester skulle tvunget meg *ler* Planen er nemligen bare å ta på ren pysj og skli ned ved spisebordet og perlene. Mye mulig eg er nødt for
å ha en kwil i dag og akkurat DET kan eg takke en nabo for….

 

 

 

Eg SKJØNNER IKKJE vitsen!! Gjør du? Ja å begynne å måke slik at hele blokka rister av møte med metallskuffa
i asfalten, om igjen OG om igjen i over en halv time!! Hen startet ca kl 08:00 – Det er en RØD dag i dag,
noe som for de fleste betyr at man kan sove lenge…

Legg merke til at den aktuelle garasjen ligger midt i ei rekke av mange garasjer…Hadde hen ennå kjørt ut der og da, men eg skjønner heller ikkje helt hva noen cm med snø kan bety for å kjøre det lille stykke ut til veien? For hen må jo kjøre over snøen til alle nabogarasjene…? Ja hvis det nå var det hen skulle…nei nei, han er fortsatt hjemme, sitter faktisk å spiser frokost i fred og ro…Hmmm kanskje man nesten gang skal måke etter frokost og la naboene få sove i fred? Bare nevner det…HEKKAN det var en grusom lyd å bråvåkne til! Eg er ganske sikker på at hen ikkje skal ut å kjøre i det hele tatt og eg ser overhodet ingen grunn til å starte måkinga av
noen få cm snø i 8 tiden…Nop….overhodet ikkje…

Vel der forsvant muligheten for å få hjemmebakte julekaker på døra til jul…..*ler*
Det ble rett inn i svarteboka for å si det sånn…*ler*

 

 

GOD MORGEN

 

 

 

Go`klem fra ei TRØTT Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Å fytti fisen, sånt er irriterende!
      Hadde en sånn type nabo før, som sto å tura med snøfresen et par meter fra soveromsvinduet mitt kl 5 på morran. Måtte jo ha innkjørsla klar til kjærringa skulle på jobb kl 8….. Jeg klikka i vinkel på han…

      Du får lage deg en flott 2. påskedag og kos deg med perling og strikking 🙂

Siste innlegg