De SØTESTE Tøflene – Strikkeoppskrift

Designet av Faye Kennington

 

Gudene skal vite at det finnes et eldorado av forskjellige tøfler, i absolutt alle varianter og fasonger,
det er bare å plukke ut den du liker aller best 🙂 Disse på bildene har me også sett før, finnes også
i mange varianter
, men disse tror eg absolutt er de søteste!

 

 

Designet av Faye Kennington

 

De er strikket i tynt merino sokkegarn, du vet, sånn ca 400 m pr 100 gr (80/20 varianten for å gjøre de slitesterke). Tøflene strikker du så med dobbel tråd og strikkefastheten for disse tøflene er 20m/40 row på 10 cm. I denne oppskriften er det så pass mange størrelser at om du blingser litt på strikkefastheten vil det uansett treffe et sted *ler*. Rett og slett noen søte vår- og sommertøfler. Har du en tendens til å springe ut på tøflene hadde eg gitt de et strøk eller 2 med flytende latex under sålen 🙂

 

STRAWBERRY RHUBARB
Bildene over
9 størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

ALTSÅ! Akkurat nå er det så mye som minus 9 ute! Dette er vel nesten for sommertemperaturer å regne for mange, men her i vest er det ikkje sååå vanlig! Heldigvis skinner sola og det er vindstille, hvis ikkje hadde det blitt….tøft!? *ler* Eg må på apoteket for mor mi dag så det betyr at eg har en bil å tine! HÅPER at sola tar en del før eg kommer så langt, kan jo i det minste håpe. I går gjorde eg det enkelt med varmt vann,
men det kan jo være litt skummelt…

Fikk en idé i går kwell, så hvis eg setter i gang med det i dag blir det litt perler bla + en del dill og dall, meeen eg tror det blir koselig 🙂 Siden eg må ut en tur og erfaringene mine tilsier at ting alltid tar mer tid enn planlagt, så vil eg tro at dette er klart til i morgen 🙂 Så ja, da får du bare smøre deg med litt tålmodighet MoHaaa Hver morgen klikker eg meg rundt på de fleste nettaviser, våkner og leser litt over alt. Stort sett er dagens nyheter KoronaRelaterte – da ble DETTE noe av det beste eg leste i dag.

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg