De yndigste strikkeoppskriftene

Designet av Claire Garland

 

Det slår ikkje feil, hver gang Claire Garland publiserer en ny figur/strikkeoppskrift så havner eg rett ut på….
Sitter å scroller og lagrer…Drømmer om en kurv med små fluffy nøster, 1 måned på ei øde hytte hvor eg bare kan sitte å strikke alle hennes eventyrfigurer ♥ Hun har et helt univers med de søteste av de søteste,
alt servert på et fat bare til å strikke og kose seg…sukk…

 

 

 

Designet av Claire Garland

Designet av Claire Garland

Designet av Claire Garland

 

Hun strikker stort sett i Tynn Alpaca og KidSilk fra Drops 🙂

 

RABBIT DOLL
Bildene over
Ca 20 cm høy
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

I går hadde eg bestemt at målet for i dag var å komme seg ut på tur. Kjøpte meg tursko fra Stormeberg for 1 uke siden (Det var SALG!!) så det klør litt etter å teste de ut! I så fall må det bli en grusveitur siden det er sko, skal eg ut i skog/mark og gjørme tar eg turstøvlene…men det er så kaldt! 1 grad som fort blir flere minus når det er kuling…Dessuten kom eg meg ikkje opp når alarmen ringte kl 9…våknet 10:50…Da blir eg fullstendig akterutseilt kan du si…Får se hvordan dagen blir, hvis ikkje får det bli i morgen – Søndag er jo en fin turdag!

Har STORE perlerier som venter inne på Hobbyrommet så mer
enn nok å sysselsette meg med…

 

 

 

HA EN FLOTTERS
LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg