Definitivt de FINESTE Tøflene til store og små

Designet av Bekah Knits

 

Dette er noe av de fineste Baby Booties eg vet om! Det er ganske så lenge siden eg strikket flere par og varianter, men de er liksom aldri langt borte 🙂 Når eg dumper over nye booties blir de ofte sammenlignet med disse. Husker da eg strikket de så tenkte eg: “Så små og sååå mye å gjøre/strikke” – De er ganske detaljerik, det er som om designeren har tenkt på alt og de sitter perfekt på en liten fot ♥

 

 

 

 

Designet av Bekah Knits

 

Eg strikket i de minste størrelsene og brukte Opal UNI og pinne nr 2 mm –
sirlig og smått, men de ble sååå pene!

 

BABY MERRY JANE BOOTIES
Bildene over
Str 1 til 12 mnd
Du finner de i str 1-3 år Her Inne

 

 

 

 

 

Designet av Bekah Knits

 

Tøfler av noe nyere dato og de har jo seff vært på lista mi ei stund og skal definitivt strikkes en dag 🙂 Du finner også disse i større størrelser Her Inne og du finner enda flere HER om du vil strikke til deg selv 🙂

 

BABY MODERN MOCS
Str fra 0/6 mnd til 2/4 år

 

 

 

* * * *

 

 

Mandag og ny uke, men fortsatt med ræva form! Skjønner liksom ikkje helt, er på en måte det samme som i går – ikkje noe endring til å bli noe bedre. Ja hvis dette fortsetter må eg nok en tur til legen for det skal jo ikkje være som dette. Noe er det jo, for å si det sånn…Liker på ingen måte å være ute av drift på denne måten. Må nok sikkert innom senga å flate ut en gang eller 2 i løpet av dagen, men det hadde vært digg å fått ferdig den siste vrangborda på genseren min da. Krysser fingrene for stigende bedring i løpet av dagen 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg