DEILIG BABYSTRIKK – DANSK DESIGN OG OPPSKRIFT

Designet av Lone Kjeldsen/ Hyggestrik.dk

 

Hadde eg nå bare hatt en liten som kunne trengt dette! Tror dette må være noe av de herligste eg har sett på lenge, ser skikkelig behagelig ut! Deilig struktur og et garn som er skikkelig mykt og godt 🙂 Eg har vist mye av Lone Kjeldsen sine design her på bloggen og hun har virkelig MYE deilig! Kan jo nevne alle de superherlige stripete kjolene Oh My!! Syns du skal mekke deg en kopp kaffi og bare kose den ei stund HER INNE og HER kan du også nyte mye fint 🙂 Alle oppskriftene til Lone er på dansk og engelsk 🙂

 

HAVBRUS
Bildet over
4 str fra 0-12 mnd

Strikket i et deilig garn som du kan ta en titt på HER INNE 🙂

 

 

 

* * * *

 

Kjenner at denne mandag var litt slitsom å stå opp så i kwell skal det tidlig i seng og det FØR kl 00:00!! I morgen må eg nemligen opp FØR kl 6! Shit det er tidlig altså! Har time hos frisøren kl 10 som i seg selv er helt greit, det er bare eg og mitt som trenger så pass lang tid før eg er klar til å hoppe i bilen 🙂 HELDIGVIS begynner det å bli litt lysere om morningene nå – Det merkes kan du si 🙂

 

Nå skal eg også ut en kjapp tur snar, må levere noe på Sola + en kjapp tur innom butikken og så skal eg bare hjem å strikke rett å slett. Senere blir det å svippe Dib ut på treningen og så er liksom mandagen
i boks og uka godt i gang 🙂

 

 

 

KOS DEG OG LAG DEG
EN GOD MANDAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg