Deilig genser til høsten – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Nina Ruth

 

Har du noen gang sjekke hva Nina Ruth har av strikkedesign? Ååå det er så mye digg + en utstrakt bruk av deilig Alpaca Bouclé garn. Eg har en god del av hennes oppskrifter og planen er jo å strikke alle sammen, selvfølgelig, og genseren over føyer seg inn i rekken! Har allerede prøve meg på Rilleruth Genseren, men den strikket eg for stor(!!) så eg må strikke den en gang til hehe

 

 

 

Designet av Nina Ruth

 

Vil tro at denne her fort kan bli en “Må Ha” når høsten kommer,
så derfor kan det være lurt å bruke sommeren på å få den i boks 🙂

 

 

CURLY WURLY SWEATER
Bildene over
Overvidde 122 cm og 131 cm
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tidlig i morges (Eller, en god stund før alarmen skulle ringe) forvillet det seg en veps inn på soverommet….de kan Zumme verre enn en alarm. Er ikkje sååå bekymret om det kommer en inn på soverommet, men det er ikkje snakk om å få sove når den først har vekket meg…det var bare å komme seg ut av senga…*Trøtt*

Planer for dagen er jo å plante hos mor mi, så det spørs jo hvordan kwellen min blir *Kaputt*. Det er bare å komme seg i arbeidsklær, finne skinnhanskene og komme seg i skoa! Skal jo først en runde på et par gartneri før selve jobben starter. Takk og pris for at sola skinner så får me heller se om det er mer igjen av ryggen når eg er ferdig…Ikkje sant

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg