Deilige “Dra På Seg” – Sokker!

Designet av Fiber Tales

 

Har aldri tenkt på at Álafosslopi kunne passe til sokker? Kosesokk vel å merke, men det er jo ikkje noe forsterkning i det? Men! For all del, eg er i allefall ganske sikker på at det blir noen gode og varme sokker ♥ Skikkelig herlige tror eg de blir og den latviske fletta er jo bare en deilig detalje 🙂 HER fant eg faktisk Álafosslopi til nedsatt pris, sånn kan man jo like?

 

 

 

Designet av Fiber Tales

 

Disse sokkene er for meg perfekte til pysjbuksa! Det er fordi, når eg bruker ullsokker til kos trekker eg sokkene utenpå pysjbukse. Ofte når eg har ullsokker rett på huden og eg blir varm i beina begynner eg å klø rundt anklene, da er det deilig med sokkene utenpå en myk kosebukse 🙂 Klør ikkje da. Grunnen til at det klør er jo garantert fordi eg ofte sitter på beina når eg krøller meg opp i go`stolen eller i sofakroken 🙂

 

LUMI SOCKS
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

Ok, det er søndag og eg har tenkt å bruke søndagen til det den er beregnet for: HVILE! Eg skal kose meg i ei lys og ren stue, og hvis eg skal ut i gangen eller noe tar eg på meg skylapper! På kjøkkenet ser det ut som det har vært innspiller av “Jo flere kokker jo mere søl”, og på badet…? Vel, har egentlig ingen kommentar på det…Godt det er en vanlig mandag i morgen, da er det bare å starte ved stuen og ta det der i fra, men i dag? Vel, pysjen er fortsatt ren så den beholder eg på og sååå skal eg hente meg 3 glass med perler og kun et par brett, NÅ må eg få den der ideén min ut av hodet! Ja den som poppet opp i går mens eg rydda ut julen 🙂 Får ikkje fred i sjela før ideén er testet! Blir det bra, ja da kan det eg har i hodet blir ganske så stilig 🙂

Ellers kan eg melde om skyfri himmel, -2 og knall sol! Egentlig et perfekt vært for en liten tur ut…
Vel, det blir garantert ikkje i dag – Til helga kanskje?

 

 

LAG DEG EN DEILIG
SØNDAG OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. deilige sokker ,men kanskje best som innesokker så dei lever lengre :=)skyfri himmel her også ,stua er fortsatt julepynta og skal være det til neste helg :=) en stor gryte med potetball og vossakorv står på ovnen og vi venter besøk ,men ut en tur skal vi bare middagen er fortært ,kos deg med dine perler

Siste innlegg