Dekorative Detaljer – Det kjekkeste eg vet!

 

Da har eg havnet på ei hylle hvor eg trives veeeldig godt: Klipp, lim og design ♥ Selv om eg ikkje er sååå gammel så ble det mye klipp og lim under min utdannelse i 1997/-98 selv om me designet mye også på Mac. Eg trives
i grunnen best med papir enn skjermen, i allefall når det er snakk om denne type arbeid.

Det er altså på tide å lage klart alt som skal henge på glassene/flaskene. Ja jo, eg vurderte et øyeblikk å bare gå for Dymo merking, liker det godt, meeen….Jul er Jul 😀 Liker i grunnen den litt rustikke stilen litt godt,
passer til denne type glasser/flasker.

 

 

 

 

Litt frem og tilbake om eg skal bruke brun eller rød kartong…? Hmm mulig det blir begge deler for nå har eg jo litt forskjellig som skal merkes: Eple Gelé, Plomme Gelé m/Anis, Plomme Chutney, Mynte Gelé og Eple Sirup 🙂

 

 

 

 

Takk og pris for at eg havnet på Kort & Stempel “kjøret” noen år for kartong og papir har eg en god del av…
Var bare å bla seg gjennom det…

 

 

 

 

Hvis du ikkje har vært på det kjøret vil eg virkelig anbefale å få i hus en slik kutter, i allefallom du har planer om mer enn 5 kort! Ikkje bare bare å sitte med linjal og saks….ja og i tillegg få alle like! Dessuten går det kjipp-kjapp med denne. Shit! Denne er gammel….kjøpte den da eg studerte….! Ikkje sant!
Vel, like god og eg får fortsatt kjøpt kniv til den 😀

 

 

 

 

Tja…eg tror eg sier meg fornøyd eg 😀 Kom jo akkurat nå på at Mynte Geleén er på enda mindre glasser….Vel…da får eg lage noen mikroskopiske kort også…etterpå…

Vettu? I dag har eg hatt en søndag etter min smak! Først en litt lang oppvåking, en lang god dusj, på koseklær før eg var på kjøkkenet noen timer. Herlig å føle seg litt opplagt når eg styrer på 🙂 Har kokt mer eplegelé + eg har laget Eple Sirup for første gang! Spent på sistnevnte! Skal straks ut på kjøkkenet å sette eplegeleén på kok igjen (Den har nå silt av seg i 2-3 timer. Der etter er det å koke glass og fylle de opp 🙂 Hvis eg nå bare får i hus noen pysjamaser så er gavene 100% i boks før 1.søndag i advent og bakinga kan starte 🙂

Når eg sååå igjen er ferdig på kjøkkenet har eg noen perleplater som skal legges og strykes,
tja….det begynner å gå seg til nå gitt 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg