Den Søteste # Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Britt Viken

 

Fikk spørsmål fra noen ivrige strikkedamer om eg visste fra hvor de kunne få tak i denne genseren, sett noe så søtt da? Eg hatt sett den i noen strikkegrupper og mistenkte vel at det gjerne kunne være Britt Viken sitt design og ganske riktig! Der var den gitt ♥ Hun har en del deilig og skjønt barnetøy og denne falt godt i smak hvis man skulle trenge en enkelt, kjempekosete og søt genser.

Den kan strikkes i Drops sitt Air garn og da blir det fluffy og supermykt♥

 

 

SLØYFEGENSEREN
Bildet over
Str 1-6 år

 

 


Vettu? I dag har det vært denne type vær  Dvs det har vært skikkelig grått, vått og rimelig trist og da blir man så sløv+man kan tenne lys hele dagen! Det ENESTE eg har gjort i dag er å shainet over Dib sitt rom før eg bare gikk i dusjen, ble sittende å henge her i Go`stolen før eg flyttet meg bort på sofaen hvor eg faktisk sov i OVER 3 timer!! Jadda, det var liksom den natta! Kommer aldri inn i ei skikkelig soverute igjen hvis dette fortsetter. Men men, sånn er det når formen slettes ikkje er noe å skryte av – Ikkje har eg strikket heller….

 


Vettu hva eg gjorde da eg våknet? haha Eg tok en munnfull med Toffee kuler og bare maulet! Følte faktisk at hjernen skrudde seg på haha Kanskje eg manglet litt sukker?? haha


Selv om eg føler meg litt uttafor om dagen, ja sånn formmessig, så sitter eg å leser litt av hvert. Tja, vel, nå om dagen er det en del galskap å lese “der ute” og for det meste så rister eg bare på hodet og tenker litt sånn: “What a fuck?” Ja eg har lært uttrykker fra ungdommen haha Eg får også ganske mye mail/meldinger fra dere som besøker meg her og det føles litt godt å ha flere i samme båt som meg selv, ja på så mange måter ♥ UANSETT? Eg syns vel i grunnen at me alle skal bli snillere med hverandre for jaggu fyker det mye stygge gloser der ute for tiden *rister på hodet*

 

Men nå?? Aha eg har ME-TIME! Ali sover og begge ungene er på trening JuHuuu STILLHETEN RÅDER! haha Tror eg skal kaste meg over strikketøyet! Må bare fikse meg en kopp kaffi 🙂

 

 

VÆR SNILL MED DEG
SELV 
OG LAG DEG EN DEILIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra den evige optimisten, Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg