Denne vil eg ha! – Store størrelser og norsk strikkeoppskrift

Designet av Caidree

 

Altså, velger eg “riktig” garn her blir denne go`biten som et Kinder egg; V-Hals, Riller + deilig garn ♥ Deilig garn har eg i massevis så denne er bænkers! Orginalt er den strikket i tynn mohair/ Kid Silk lingnene garn, dobbel tråd –
Eg er ikkje helt der, men alpakka kan fint brukes, men så har eg et flerfarget garn liggende ei stund som er beregnet på en genser…..Åsså har eg et nydelig Organisk Lammeull m/silke som også hadde gjort susen! Gjør det jo ikkje noe bedre at farget er dyp turkis…say no moooore!

 

 

Designet av Caidree

 

Kan fort bli en fin favoritt dette her! Oppskriften strekker seg over flere størrelser så her kan du potensielt
gå for oversized om du vil 🙂 Fortvil ikkje: Oppskrifter er på norsk!

 

SOHO BLOUSE
Bildene over
Str XS til 5XL
(96 cm til 159 cm)
Nosrk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vettu ka!?? I dag ble eg kidnappet! Fullstendig også! Hadde akkurat rigget meg til her hjemme etter frisøren, hadde t.o.m sminket meg for eg skulle se om eg kunne få tatt noen fine bilder av de gjenfødte krøllene mine! Men der vettu…ringer telefonen! Amira er på vei hjem fra jobb og vil komme innom å plukke med seg meg hjem 🙂 Sier jo ikkje nei til det! Da var det bare å snu på hælen og komme seg i skoene igjen. Må jo ta de timene eg får med jenta mi! Me handlet litt på veien og hun fixet middag, etter på lå me i hver ende av sofaen og diskuteret DRAMA på tv – Koser oss da ♥ Hun skulle tilbake på jobb kl 20 å hente sin bedre(?) halvdel så da leverte hun meg hjem igjen *smiler* Ble en koselig ettermiddag/kwell.

 

 

 

 

Siden det nye Hogwarts Legacy ble lansert i kwell kl 19 hadde eg kjøpt med meg hjem litt energidrikker til Dib
(Å ja, inni mellom er han fortsatt en gamer) Fant en spennende en som eg ville smake selv….eg sluttet å drikke Burn for ca 1,5 år siden så dette var lørdag midt i uka for meg! Denne er sukkerfri og smaken er Chili Mango! Jepp, den knertet litt og var veldig godt 🙂 Sååå nå skal eg perle ferdig Bia og kose meg,
frisørbesøket kommer eg tilbake til i morgen for DET var deilig det!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg