Det beste med Skolestart??

 

Det er nesten så eg kjenner på en sorg fordi eg ikkje har skolebarn lengre!! *snufs* Eg elsker å gå rundt å kikke på at det fine O V E R A L T ! Skolestart er det beste ♥ Siden eg var innom både Europris og Nille for mi i dag ble eg gående i de skolehylle vettu….Mmm notatbøker, visk, blyanter, penal YOU NAME IT & I LOVE IT!

Selvfølgelig måtte eg kjøpe litt visk!
Eneste som eg er veldig skuffet over at alle lukter likt, eller dvs ingenting! Det er neste for skandale å regne. Det var jo det beste når me var små, ja, det å gå i hyllene på bokhandelen å “sniffe”
på visk og finne de som duftet beste ♥

Men men, siden eg skal bruke de til dekor på bilder etc (Mulig noe eg bare unnskylder mine kjøp med *ler*)
har jo ikkje duften så mye å si 😀

 

 

 

 

Eg må nok lage meg til med noen småhyller et eller annet,
for eg fant en del fine (Morsomme) i dag ♥

 

 

 

 

A L T S Å ! ♥

 

 

 

 

Oooh Myyy *Skal me bytte visk, eller?*

 

 

 

 

B L Y A N T E R, kan ikkje ha nok!

 

 

 

 

JAMMY ♥

 

 

 

 

Nå ha eg vært innom badet å hatt meg en kattevask og fått på meg ren pysj, så her blir eg nok sittende ei stund. Bruker tiden godt for eg “tenker” på neste skritt med skulpturen min 😀

Var en tur i delikatessen på Mega for mor mi i dag også, hun syns maten eg kjøpte forrige uke var knallgodt! Vil tror man blir matlei når man spiser Fjordland hver dag….vet eg hadde blitt det! Hvis eg lager noen middager som eg vet hun liker så kjører eg som regel ned med i gryte. Blir jo ikkje så ofte me henter henne hjem her pga alle trappene hos oss, men eg er nå nede hos henne minst 2-3 ganger i uka ♥

Men nå tar eg helg i allefall, og du?? Er du klar for en G I V E  A W A Y hvor du selv bestemmer hva du vil vinne?? Premien er Hobby inspireret, men du vil ha et eldorado å velge i både av GARN og hobbystash! Woop Woop!!!
Eg skal starte på det innlegget nå i kwell og det blir nok postet i morgen – Bare å følge med!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. du altså ,hi hi ,mine barnebarn hadde likt dei viskelæra ,men dei hadde ikke vært fine lenge hi hi ,men enig med deg ,det er mye fint å få i dag ,ikke som da vi gikk på skole og fikk en liten kvit firkanta viskeled og den måtte vi ta godt vare på :=)

    2. Eg er så heldig at eg fekk kjøpe fyrste skulesekken til barnebarnet nå, men det må bli bilde frå den store dagen. Dei bur litt langt unna for at besta kunne snike litt ved skuleporten.

    3. Jeg husker de viskelærene… satt å småspiste? På de. Lukta jo så godt, men smaken var ikke helt den samma😄 følger med på skulpturen og synes den blir utrolig fantasifull… kos deg med helg og videre kreasjoner🌞👍

    4. Heia …

      Åååå lure på om det er vi som vokste 70-tallet som har det slik. Nå når det nærmer seg skolestart må jeg innom bokhandelen og snuse litt. Kunne fylt opp pinglet som om jeg skulle begynt i 4 klasse hvert år. Elsker alt drillet de selger, og ikke minst viskelærene. Husker enda noen av de jeg hadde som barn 😄 fikk et som så ut som pinne is, med pinne etc … Sparte på det så leeeenge jeg kunne før jeg tok det i bruk. Snuste inn i penalet. Har en barndomsvenninne som har det likedan som oss.

      Så kjekt med give away det er jeg alltid klar for 🤣 Ha en fin helg !

      1. Eg brukte aldri mine visk hehe Hadde en rimelig bra samling (Hadde slike ispinner eg også) hadde de stående på loftet i barndomshjemmet. Ble ganske lei meg ja når eg skulle hente tingene mine når huset ble solgt… ALT VAR BORTE!! “Noen” hadde kaste det meste som sto lagret på loftet hmm Forsvant mange fine ting da, men men eg får jo starte opp med en ny samling hehe Men eg savner virkelig at de lukter godt!

Siste innlegg