Det er aldri dårlig vær! -Ut på tur

 

Dårlig vær? Aldri hørt om! I løpet av de snart 2 årene eg har gått tur er det i grunnen aldri vært et vær som på noen måte har ødelagt turen, ikke som eg kommer på! Da er det ikke så ille tenker eg. Samme i dag, ganske kjølig og mye vind, hvem kunne trodd det når du f.eks ser på bildet over? Ser ut som en drømmedag! Været er alltid bedre når du først kommer deg ut, det er sant! Så lenge du er kledd for været og ingen andre blir det bra 🙂

 

 

 

 

Nettopp pga vinden gikk me en del inne i skogen, der var det live
Dagen i dag trenger ingen topper beseires hehe

 

 

 

 

Det er en fin gjeng på Byhaugen som går tur, hver torsdag kl 10:30 – Bare å komme!

 

 

 

 

At Stokkavannet går hvitt er ikke normalen, men når det drar på fra nord kan man nesten surfe her!

 

 

 

 

Alt i alt en fin tur 🙂 Etter på var det som vanlig en knallgod suppe! Før eg kjørte hjem var eg en tur på XXL
å returnerte gamasjene eg fikk til bursdagen…brukte de for første på tirsdag og 3 av 4 snorer (som holder gamasjen på plass) forsvant i løpet av turen…Først fikk eg beskjed om eg kunne ikke bytte/klage eller hva det nå enn er fordi gamasjen var til bruk på snø!?? Hæ?? Tja, eg fant på nett og leste info fra XXL egne sider: “- Bruk: “Fotturer og eventyr i all slags vær”Jaja, uansett har du nok brukt de feil, svarte mannen bak kassen. Fikk da byttet og gikk hjem med 2 tørrsekker som er greit på ryggsekktur. Nå sitter eg her å dille med noe som kom helt ut i fra det blå! Har flere ganger fått hendvendelser på bestillinger, har alltid sagt nei…I dag fikk eg enda en henvendelse og da sa eg ja, nå er bestillingen unnagjort, og siden eg likevel har rotet alt frem lager eg noen extra….Kanskje andre også trenger dette! Mulig eg får lagt det ut i løpet av kvelden.

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Ang Beirut: Siste rapport nå er: De 2 søstrene som var kommet seg til Tripoli er nå tilbake i Beirut…Var umulig å kunne være i Tripoli, over hodet ingen sted å være, umulig å FINNE et sted å være + at alt de trenger selges til blodpriser…En av søstrene som har vært i Beirut hele tiden har funnet et rom hun får leie så nå er de 4 søstre som samles der. Dette er et av de få små prikkene i Beirut som ikke er blir bombet…ennå. Anses pr nå for å være et trygt sted om man kan kalle det det…Leie for 1 rom?? $1000 pr mnd….ikkje sant
Spleisen har fortsatt 21 dager igjen, ellers så kan Vipps brukes; 93 89 92 25

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    1. Jeg har gått EN tur hvor det var dårlig vær. FOR dårlig. Det regnet MYE hele turen. Og selv med regntøy ble man våt. Gikk ikke å stoppe å spise. Kald og våt etter kort tid, og varm og våt etter hvert, før man ble kald igjen 😀

    2. Så godt å vite at 4 søstre er samlet. Dessverre er jo slik at det blir blodpriser på det meste som kan skaffes. Men de er i det minste i live.
      Greit å gå tur i litt ruskevær.
      Spent på var det er du nå har funnet på.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg