Det er faktisk mulig!! -Nydelige Strikkeoppskrifter

Designet av Ekaterina Tarasenkova

 

Altså! I`m i Løøøøve!! ♥ Totaly! Se då!? Awww det er vel noe av det søøøteste eg har sett, om ikkje noen sinne så
i allefall på veeeldig lenge! Ka eg skulle brukt den til? Tja, hvis det ikkje ble en gave til noen så kunne den bare stått her på bordet å sett på meg ♥ Ei heller trenger det å være en grunn for alt me strikke, hekler eller lager, neida! Liker du det du ser, lag det så kan du heller tenke etter på hva det skal brukes til 🙂
Ikkje sant du ble litt betatt du også?

 

SMALL RACCOON TOY
Bildet over
Ca 7-8 cm høy

 

 

 

 

Designet av Ekaterina Tarasenkova

 

Hva med denne da?? Iiiikkjeee sant!? Må bare ha! Ååå vettu ka og?? Figurene strikke på pinnenummer 1,5!!
Ååå det må eg prøve en gang 🙂 Men, OM du skulle syns at dette blir alt for tynt og alt for smått så kan du strikke figurene akkurat med den pinnen og det garnet du ønsker, musa blir i såfall bare større 🙂

 

MINI MOUSE ALEX
Ca 7-8 cm høy

 

 

 

* * * *

 

Hadde i grunnen planlagt en GOD lørdag eg! Vel vel, det kan fortsatt bli bra, eg trenger bare å sove noe mer.
Selv om det er godt med en kwil i ny og ne er eg ikkje noe “kiiiin” på å sove bort dagen, ja eg blir noe halvsur når sånt skjer! La meg forholdsvis tidlig også, sånn ca 00.30, satte klokka på halv 9 – det skulle forhåpentligvis bli 8 t, noe som kunne gitt meg en flott lørdag! MEN! Et eller annet vekket meg allerede 1.30, men sovnet kjapt igjen. Sååå våkner eg av Ali som legger seg i 4 tiden….han drar igjen vinduet med en aldri så lite smell så der skvatt øynene opp igjen, snur meg og tvinger meg til å sove. Siden vinduet nå er lukket blir det fort ALT for varmt –
For moi! Treskjeverket som fungerer både på innpust og utpust er i full sving på andre siden av senga og kl 5 er eg lys våken, halv 6 står eg opp – Passe pisst kan du si, det ble ca 4 t med Lett søvn og det blir det ikkje mye energi av skal eg fortelle deg. Derfor stikker eg ganske snart langt under dyna igjen,
eg trenger ca 2-2,5 t for å bli ajour hvis ikkje så kræsjer eg i dag!

Har planer om noe godt i dag! Har blitt hooked on Tik-Tok og der så eg noe enkelt og godt i dag! Fant det eg trengte i fryseren og senere skal det i stekeovnen 🙂 *Lørdagskos* Men nå? Rett på puta!

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!
SOLA SKINNER OG FUGLENE SYNGER!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Bånntrøtt Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. De strikkefigurene var kjempesøte. Og jeg skulle nok klare å finne et sted de passet eller en de passet som gave til mens jeg strikket. Puslerier selv jeg kunne satt i gang med. Lag deg en fin lørdag, uansett.

    2. Å hellandussen så nusselige de dyrå va 😍 Har eg så tynne strikkepinnar tru ? Trur eg må strikka någen sånne ❤

      Kose meg med bloggen din kver dag, og nå e det og rett før eg går te anskaffelse av masse perler og perlebøkene te Anja Takacs. Wow, du har laga så møje fint av perler 😍

      Ønske dokk ei fortsatt fine helg !

      Go’klem fra Tante Ulla ❤

Siste innlegg