Det er ikke størrelsen det kommer an på….

 

…lang der i fra, eg vil si det er smaken som teller!! Det samme gjelder utseende *ler* Det er fortsatt smaken som gjelder….Eg er god på kaker, men da spesielt på julekaker/småkaker/snop – Eg tror sånn pynting og finish av store kaker havner på samme hylle som symaskin og meg…Eg gidder ikkje legge arbeid i det for eg fixer det ikkje haha Som me alt annet så trengs det jo litt utstyr for å få ting fint og flott, eg er ikkje der når det gjelder store kaker…dessverre, men SMAKEN den fikser eg *ler*

Å jadda….her er det ferdigbunner fra Kiwi som gjelder, akkurat som Toro får en stor rolle i middagslaginga mi *flirer* Eg syns det er stilig med HØYE og “vanskelig å håndtere” fløtekaker – det er gøy! Derfor ble det 2 bunner
i dag og kaka har 5 lag(!!!) Kastet den ene toppen fordi eg ikkje ville ha 2 skorper inni kaka…sånn er eg…!

 

 

 

 

Ikkje verst…! (13 cm lang…ehee HØY!) Fortsatt smaken som gjelder, utseende har nada å si! Hvert lag er dynket med litt melk, så smørte eg aprikossyltetøy på hver bunn og til slutt et par cm`r med pisket krem som var blandet med vanlijekrem på hvert lag (<—“Piano” bisto med god vaniljekrem) Oooh`lord! JAMMY!

Til slutt måtte eg jo pynte! Spinndyre, unormalt store og smakløse jordbær fra Spania bidro med det….Jaggu godt det er mye smak i selve kaka for pyntet er i grunnen bare til å plukke bort *humrer* Nå kan Ali sin bursdag feires!

Middag har ingen av oss tenkt på…eg har jo bakt kake! Ali stakk en tur på butikken når eg kom hjem (!!) Siden verken Fun Light eller Zero er bra nok for gutta måtte han ha brus + han kom hjem med både tulipaner, roser
og flere pakker mini stemor – Det er også morsdag i libanon i dag (De har fast dato) – Så ja, da har vel alle fått
sitt i dag, mulig eg må ringe Pizzabakeren senere….kan ikkje leve på bare krem liksom
uansett hvor stort og flott det er

 

 

 

GRATTIS MED DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Ja der stiller jeg likt med deg. Smaken som teller. Alt dill dallet over og rundt betyr ingen ting. Blir jo slaktet i det øyeblikket det kommer på bordet her, og brått er fatet tomt, så den jobben tar jeg ikke.
      Gratulerer til Ali. Ikke dårlig at hans mor klarte å time datoen for fødselen. Stor gave på morsdagen hennes.
      Klem fra Liv

    2. Åååå, gratulerer til Ali! Pizza er super bursdagsmat, og den kaka tar kaka 🥰 ser imponerande innholdsrik og god ut!

Siste innlegg