Det er på natta det smeller…

 

Altså….Å ja, eg vet eg er god på den shopping når eg ser det nødvendig, men å begynne å scrolls på Temu var i grunnen ganske farlig….! Eg har jo jo shoppa en god del på AliExpress, men da har eg shoppet konkrete ting som var planlagt….Vet ikkje hva det er med den Temu greie, men det er liksom tilrettelagt på en måte som gjør at du bare….Klikk, Klikk og Klikk….MYE var ekstremt billig og eg satte en maxgrense når eg skjønte hvilken vei det gikk, Max 20 kr pr ting! Så la meg nå fortelle deg og siste uka shopping:

 

 

 

 

Begynner i den fornuftige enden; Devold, absolutt produkter eg er glad i! Me går mot varmere tider og lave tursko, da fikk eg et akutt behov for ankelsokker i ull og uten stram strikk. Eg har virkelig pløyet gjennom mange par med tursekker for å finne noen som ikje er stramme i ankelen/strikken, noen har eg bare sendt videre til søs, andre har eg klippet opp for å slippe ubehaget. Disse er perfekte! Kjøpt før de samme i vanlige sokker – Nydelige og disse ankelsokkene blir perfekte i de lave turskoene. I fjor gikk eg jo rundt med….

 

 

 

 

…sånn latterlige sokkemerker! *ler* Anyway, anbefaler å følge ekspertenes råd om ullsokker i skoa året rundt, eg lover (basert på egne vannblemmeerfaringer) at ull er best sommer som vinter!

 

 

 

 

Har kjøpt meg min egen badedrakt! De siste 20 årene har eg bare brukt de eg evn fant her hjemme, stort sette Amira sine. Men, valgte nå å gå tilbake å kjøpe skikkelige greier og ikkje bare ne fra en kjedebutikk som type Cubus ett. Husker hvor mye kvaliteten betydde da eg drev med svømming og vannpolo. EG er ingen sylfide og vil ha noe som eg kjenner sitter på kroppen, eg trenger ikkje pushup og alt det der, men noe som holde kroppen om du skjønner. Denne type badedrakt koster jo mer pga av dette, men til gjengjeld kan eg nok ha denne livet ut + at denne er som en Boxer i underdelen og det er gummi på innsiden av lårene (NICE!) Dvs den holde seg der den skal uten at den blir truse 🙂 Passer meg perfekt

 

 

 

 

Ok, her starter galskapen….Eg er jo innom TikTok i løpet av dagen og der er det siste SLIM! Jepp, ingen nytteverdi what so ever annet enn at det er veldig tilfredsstillende!!! OMG! Eg søkte opp merke som eg så på den ene bøtta på filmene….Fant samme på Lyreco – MÅTTE jo bare kjøpe for å kjenne.håpløs sånn…men ja, absolutt tilfredsstillende! Tenker at det kan være gøy om Alma Sofie stikker innom en dag *ler*
Her kan man jo tilsette f.eks glitter etc.

 

 

 

 

Altså…Pakken fra Temu veier 2,4 kg og inneholder 78 småpakker…

 

 

 

 

…det er ganske man småpakker som skal åpnes og ikkje minst må jo innholdet legges der det hører hjemme 🙂

 

 

 

 

Nydelige marihøner som anheng, og kvaliteten er meget bra! Kjøpte både i sølv og gull.

 

 

 

 

Prøvde å sortere i grupper…

 

 

 

 

Oh My! KLISTERMERKER! Kjøpte 32 pk med 50-60 stk i hver pakke….Røffly blir det 1760 klistremerker….

 

 

 

 

+ disse6 ruller hvor hver rull inneholder 500 klister, altså 3000 klister her + 1760….Jadda….Kjekt å ha! Klistremerkene koster enten 6 eller 9 kr pr pakke, aldri mer – Det ER billig!

 

 

 

“Lær og skinn reimer”, prøvde å ryke en, umulig! Da holder de til mitt bruk 🙂

 

 

 

Litt fine perler og dubbeditter til f.eks sommerarmbåd, fotlenker etc. God kvalitet.

 

 

 

Betalte 6 kr pr pose, trenger de ikkje, men for dumt å ikkje plukke med meg – Også godt å ha!

 

 

 

1200 prislapper, tror eg betalt ca 25 – Du kan jo sjekke hva en pakke med et par ark koster på en annen butikk…

 

 

 

 

Absolutt nødvendig dubbeditter….

 

 

 

Samme med disse! Alle trenger f.eks fjær i pastellfarger, ikkje det? De hvite merke”lappene” er i sånn stiv hold plastikk som man skriver på og bruke ute i grønnsakshagen f.eks. Morsomme cellofanposer er et must! Karabinkroker? Vel, mer til pynt tror eg…hadde ikkje dratt ut for å klatre med disse da, men…ok

 

 

 

Kortholder…

 

 

 

Diverse oppheng til vegg/dør/skap og en sånn greie som du henger i kjøkkenvasken til våte svamper…Jadda…

 

 

 

Verktøy! Fra venstre: Minidrill – svarteprikker på nesa verktøy hehe – Microskalpell – Livsfarlig mini saks!! Tenker eg skal prøve meg på flokene i peisen til Milo!

 

 

 

Pensler! Eg “spiser” pensler i perioder! Helt ok grei kvalitet i forhold til pris!

 

 

 

 

 

Tenkte det kunne være greit med en plastboks til alle klistremerkene! Str A4 og det er trimmet med klister! Jadda, neida så…Skikkelig krimskrams shopping…venter 2 pakker til fra Temu….!! Ikkje like mye, men eg fant ut de hadde jo støpeformer! Ekstremt billige, så forhåpningen sånn kvalitetsmessig er på bunn, men eg tenker det er verdt å teste! Kommer også en liten pakke med diverse linjaler som faktisk er høyst nødvendig 🙂

I dag har eg vært litt sjåfør for Ali hadde diverse butikker som skulle besøkes; Husmaling og diverse som trengs ute….Under turen fikk eg heldigvis melding fra legen så i morgen skal eg hent ny Levaxin på apoteket med den “gamle” doseringen så da satser eg på at formen og hodet kjapt kommer på plass. Du som kjenner meg vet at eg stort setter er glad, fornøyd og positiv – Det er også sånn eg ønsker å være. Har bare blitt verre og verre for hver dag, våknet sur og lagt meg sur, mørk i hodet på en måte hvor ingenting var kjekt…
I dag googlet eg på bivirkninger av overdosering på Levaxin; vondt i hodet (Eg har vært veldig tung i hodet og søvnig) nedstemthet, magesmerter, diare, uro, hjertebank og angst er noe av det man kan føle på….Skal blir greit når den stemningen snur tilbake, Hekkan det kunne blitt en kjip påske!

Men nå? Tja, kanskje eg skal sortere klister? Starte en byttering!? haha

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

7 kommentarer

Siste innlegg