Det er på Vestlandet du må bo!

 

Jo du bør så absolutt tåle en storm og 5, stiv kuling og massevis av regn, ja noen ganger har faktisk hele somre regnet bort for ikkje å snakke om de snørfrie vintrene som kun består av is og slaps…Men kom igjen da!! Ingen, ja eg våger å si ingen leverer sjømat som her i vest! Extra “luksus” syns eg det er at me bare kan gå rett ned i havna her å kjøpe det me vil rett fra havet ♥ Føler meg heldig og det er på dager som dette eg innser at dette er viktigere enn været! Nå må eg bare huske det neste gang stormene herjer og roter til hele terrassen…

 

 

 

 

Mye mat til 4 personer (Eller 5 da for Dib spiser i morgen når han kommer hjem). Dette er knall mat for meg, eneste maten eg faktisk kan spise mye av uten å bli dårlig, skalldyr er tingen serru 🙂
Priser meg lykkelig for at det er tømming av brunt bosspann på torsdag *ler*

Har hatt en koselig kwell sammen med Amira og Eirik, de spiste og koset seg. Til dessert ble det gele(!!) og masse bær m/vaniljesaus. Amira satte også i gang og monterte den store Malmkommoden eg kjøpte tidligere i uka, så spør ka eg skal gjøre i morgen!?! JuHuu Da skal eg begynner å rydde ting på plass, ja som noen kilo perler
og annet hobbystash….Ali lurte på hvilke klær eg skulle ha i den kommoden…
Hmm han har tydeligvis ikkje gitt opp håpet om et soverom…Sorry.

Nå skal eg bare sitte her å late meg (Blir nok strikkings), ble en travel dag med litt hit og dit før eg inntok kjøkkenet og fikk dreis på maten. Koselig med slike dager, men i morgen er det søndag og da skal eg lade opp og slappe av + Kose meg litt på Hobbyrommet to be 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL
OG NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Kos deg med hobbyrommet! ❤ Kanskje du må legge et tynt lag klær over perlene 😂 Kokken i huset kan jo evt koke kraft, men synes rekekraft har veldig spesiell smak så er ikke så glad i det. Hvis dere har plass i frysen evt kjøleskapet er det greit å oppbevare avfallet der for å minimere lukt 😉

Siste innlegg