Det har alltid en tendens til å balle på seg…

 

Hele dagen ble tilbrakt ved spisebordet, “skulle bare” lage noe smågreier…vel, for et kvarter siden dalte eg ned her i go`stolen så det ble veldig mange timer hvor eg “bare skulle”. Du vet, når man sitter å holder på diverse, man er kreativ så det ryker – ja da baller det fort på seg og utvikler seg i hurtig tempo til noe som ikkje helt var planlagt. Det er i grunnen et ganske kjent fenomen. Det betyr slettes ikkje at det er dårlig, neida, resultatet blir ofte bedre enn det man hadde sett for seg i ugangspunktet 🙂 Alt i alt må eg si meg meget fornøyd med dagens innsats. Trodde jo i morges at disse hønene skulle være ferdig nå, men det er de ikkje…sukk

 

 

 

 

Nå har eg rasket med meg det eg trenger av smånips for å lage litt dill som må til på alt eg har laget i dag, fingertuppene er såre (hudløse?) etter å ha svingt seg med limpistolen…Jaja sånt skjer! Eg vet HVA eg skal lage med det som er på bildet over, men om eg får det til “riktig”, ja, nei, det gjenstår jo å se…Er faktisk nødt å låne noe verktøy av han Dib, når presisjon er nødvendig bør jo verktøyet være sylskarpt! *Potensielt farlig*

 

 

 

 

Har også en del småplukk som skal strikkes (hmm såre fingertupper…), noe av det eg skal strikke skal kombineres med andre material, om det vil funke sammen? Vel…det gjenstår å se 🙂 Akkurat sånn passe kaos som eg elsker når eg kreerer ting og tang og alt skal eg dele her på bloggen når det er ferdig 🙂 Så langt i prosessen har eg vært flink å ta bilder av hva og hvordan eg gjør så får me se hvordan det blir å formidle det 🙂 Blir garantert gøy!

Tror eg skal starte med å strikke litt, men eg tenker på hvordan eg skal angripe alt det andre 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Blir det skistaver du lager.. til kyllingene?
      Du får strikke forsiktig med fingra dine. Ikke noe som er værre enn å få en fingersprekk.. som pinnen da garantert treffer nesten hver gang. Plaster er dødfødt å strikke med( synes jeg da).
      Pass på de “edle delene”
      Ha en god kveld, her går det faktisk i en oversize marius til meg selv….??!

Siste innlegg