Dette er en bragd! -Oppskrift

Designet av Astrid Schandy

 

Det er enkelt nok å hekle eller strikke opp 109 nøster med garn, det kan me være enig om? Eller enkelt og enkelt, men tenk deg da at du skal hekle (eller strikke) et teppe bestående av 109 FARGER? Du har 109 mini nøster (á 10 gram) i hver sin farge og så skal du lage noe vettugt, og ikkje minst flott? Hmm om du ikkje syns det høres vanskelig ut så kan me nå i allefall være eing i at det er litt av en jobb å designe noe slikt? Eg vil tro at noen ganger vil 10 gr med garn føles drøyt, mens andre ganger må du virkelig finregne for å klare å hekle akkurat det du skal. Så ja, eg tror på Astrid når hun skrivet det ble litt banning underveis,
men fy søren for et mesterverk hun klarte å få i havn!

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Designet av Astrid Schandy

 

Dette er den type prosjekt eg kunne ha bunkret opp med om høsten å tatt med meg inn i vinterdvalen,
og når våren så kom…..Ahaaa….kunne eg slått ut dette fantastiske teppe!

Well done, sier eg bare…WELL DONE! ♥

 

 

ASTRID`s POPPY FIELD BLANKET
Bildene over
Str 115 cm X 140 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag gjelder det å gire opp nytegenet, siste dag i påsken og så er hverdagen atter en gang tilbake. Fikk faktisk mail fra HeltHjem nettopp om at det skal leveres en pakke her på trappa før kl 07:00 i morgen så hverdagen starter virkelig tidlig for noen 🙂 I pakken ligger det 2 bøker som eg har kjøpt, nemlig de 2 perlebøkene fra Anja Takacs som eg ikkje har, så i morgen har eg alle hennes bøker *Lykke*

 

 

Passer jo veldig greit med tanke på hva eg styrer med:

 

Har en plan da vettu…

 

 

 

…mulig det ser litt kaotisk ut pr nu, men eg vil trooo at det blir som tenkt….

 

 

 

…når alt er i havn 😀

Enn så lenge er det bare å perle, perle, perle litt til og enda litt mer! Et aldri så lite PerleEldorado og morsom bonanza  er under oppseiling så får me sjå da hvor det hele ender. Går det adondas, vel…da har eg en Plan B – Uansett utfall: Noen kommer til å bli glad for dette either way.

Da er det bare å kicke i gang dagen,
selv om eg så absolutt kunne tenkt meg et par timer på sofaen…*Trøtt*

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
Her skinner sola!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Dette teppet har eg kjøpt garn til 😂 selvom flower power teppet ikke er helt ferdig ennå 🙈 bare elsker hennes oppskrifter, veldig greie å følge 🤩 og ja banninga forstår eg totally 😂 kos deg med perlinga som forøvrig ser spennende ut 😉😅

Siste innlegg