Dette er og blir de tøffeste Julesokkene

Designet av Marion Louise Rindsem

 

Nå er det 4.Jula på rad at eg har med disse sokkene til Marion, det er bare de kuleste! Ahaa ikkje bare det, men du vet de er strikket i Arwetta? Ååå det blir digge sokker det, bare nevner det altså! Vettu hva det beste er med disse sokkene?? Jo, du kan slenge beina på bordet uten en gang å være uhøflig, helt sant!
Alt står og faller på budskapet vettu *ler*

 

 

 

Designet av Marion Louise Rindsem

 

Sokker strikket i Arwetta blir lett skikkelig digge helårssokker ♥ Har du ikkje prøvd garnet så kan eg absolutt anbefale det, men du kan fint bruke annet garn. Bare husk på strikkefastheten, Arwetta er 210 m pr 50 gr

 

JULESOKKER
Bildene over
Str 36 – 42
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Njaaaa…..Straks helg gitt! MIN plan er å hente hjem helgekosen i dag, om eg stikker ut alene eller ei står og faller på om Ali står opp i tide! Orker ikkje tanken på å handle etter frisøren i morgen, det får da vær måte på å gjøre ALT på samme dag – Sånn funker ikkje eg og min kropp for å si det sånn.

I går fikk eg gjort ganske mye på perlebordet og planen er å fortsette litt i dag når pliktene er utført. Har 2 fulle stativ med klær her i stua, eg streika litt i går i håp om at noen av pliktene mine bare forsvant, meeeen…..nei.
Så ja, da får eg vel nesten gjøre litt i dag da. Før eg helt starter dagen må eg ha litt mer kaffi,
kanskje bare en halv kopp 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Fine sokker. Men hadde gått for annet tynt sokkegarn. Arwetta egner seg ikke til de som er «sokkeslitere», been there, tried it out !!

    2. nydelige sokker :=) arwetta er et garn jeg ikke har hørt om ,så der er jeg helt blå :=) men deilig garn liker vi .
      Denne helgen trenger vi ikke helgehandle ,så mannen får liste stuen så vi blir ferdige til jul :=) og jeg har tatt fri strikkepinnane i dag og bakt julekaker istedenfor :=) og det lukter godt

    3. God morgen. Etter noen netter på jobb starter min morgen nå. Nå ei uke fri. Deilig. Og deilige er også julesokkene dine.. ser så gode ut.
      Skal også til frisør i morra og fysio. Må manne meg opp da det blir mye .. vet jeg er trøtt i morra. Men er selfpampering…. det orker jeg nok. Ha en flott kveld med hva du måtte finne på. Armene mine ligger oppå dyna.. men starter bwhandling nå og da blir det npk mer på strikkefronten. ” savn”.

      – Hilde😄🥱

    4. De sokkene vil eg ha, knall tøffe😍. Må vist endre litt på lista mi😂. Ha en fortsatt fin kveld

Siste innlegg