Dette kan vippe meg av (strikke)pinnen!

Designet av Earl Price

 

Dette var ABSOLUTT ikkje det eg trengte nå for å si det sånn! Det er prosjekt som dette som kan ødelegge alle mine planer, ja ALT kan skrinlegges bare å få startet på dette! Dette er toppen av alle favoritter når det kommer til ting eg elsker å strikke!! O M G!! For noen år siden falt eg jo steinhardt for Dette Teppet, har strikket en del lapper og det var en drøm å strikke….og nå kommer altså dette…..Eg må kjøpe oppskriften PRONTO!

 

 

 

Designet av Earl Price

 

Eg husker godt stjernekikkertene me hadde da eg var liten og dette minner meg jo helt klart om det!  Dette er jo helt magisk for det er som å se inn i kikkerten, bare at motivene ikkje raser sammen ved den minste bevegelsen! Ikkje bare det, men vettu hvilket garn det er strikket i?? Ååå det er et garn eg fantaserer om å ha 2-3 nøster i hver farge av!! *sukk* Det grenser jo selvfølgelig til ren galskap, men en dag da skal eg shoppe masse av DETTE GARNET! I lappene over brukes også DETTE GARNET – Det siste garnet der trenger du kun 1 nøste av hver,
i 7 farger. Vettu at hjertpumpa mi nesten hopper ut av brystet nå??

Ikkje sant dette var helt FANTASTISK!??

 

 

KALEIDOSCOPE HEXAGONS
Bildene over
Så stort du vil

 

 

* * * *

 

 

 

Eg må bare prøve å roe ned, har bestemt meg for at eg trenger en Nøtteknekker! Den må i tillegg være ganske stor, nei eg skal ikkje spise nøtter, men eg trenger en stor Nøtteknekker i perler! Har funnet et bilde
(ikkje i perler altså) og eg bare MÅ prøve å se om eg kan få den over på perlebrett, ja sånn ca 10 brett vil eg ha den på….Ikkje mindre liksom… Trooor kanskje eg må legge hode i bløt, men, eg gir ikkje opp….dessuten vil eg også ha en NARR! Akkurat like stor, så ja nei, det å starte på en lappeteppe nå, nei det lager for mye krøll rett
og slett…*pust med magen* Før eg kan sette i gang å perle må eg stryker den store soldaten som ble ferdig i går kwell! Eg syns det er dritskummelt å stryke!! Må rett og slette manne meg opp *tar en kopp kaffi til*

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Joda,fint det,men personlig ville jeg gått for lik farge på alle motivene for å få teppet mer “rolig”. Dette ble litt vel “heftig og begeistret” for meg,Ler. Men det er sikkert et artig teppe å strikke.

Siste innlegg