Dette skal strikkes!! ASAP! -NY Strikkeoppskrift!

Designet av The Knitting Barber

 

Eg har i grunnen alltid vært glad i å strikke sjal og når eg får dette her servert, ja da går det nesten i stokk for meg! Se på det lekre mønsteret da? Du ser det i grunnen bedre på det nederste bildet 🙂 Virkelig delikat! ♥

 

 

 

Designet av The Knitting Barber

 

Dette er absolutt et sjal med god størrelse! Derfor bør du også ta litt hensyn til strikkefastheten som er
21 m/ 26 row, det trenger jo ikkje bli for stort heller 🙂 Strikk deg ei lita prøvefille vettu 🙂

 

 

 

Designet av The Knitting Barber

 

For et mønster sier eg nå bare!! Eg har skummet gjennom oppskriften og det ser veldig greit ut så nå er eg nummeret fra å hente meg noen Kauninøster på Garnrommet! Ja det var i grunnen det første garnet eg tenkte på, men for all del, eg kunne jo også tenkt meg det i alpakka ♥ Oppskriften består både av diagram og tekstforklaringe, så ja, det skulle vel da dekke alle sine behov 🙂 Da eg strikket mine første Lacesjal for mange år siden satt eg kun med tekstdelen fordi eg trodde eg ikkje skjønt diagram, men fant fort ut at det også var ganske enkelt 🙂

 

 

HYPERICUM
Bildene over
Str 120 cm X 200 cm

 

 

 

* * * *

 

 

Nå har eg sendt mail til Support for å forhøre meg litt om evn konsekvenser for dette “Knipset” eg snakket om i går. Facebook har fortsatt ikkje åpnet opp for publisering så eg får se hva som skjer i løpet av dagen 🙂

Ellers? Vel, sola skinner og eg har litt eg skal kose meg med i dag så det er nesten bare å komme i gang med dagen. Det skal dessuten bare bli varmere og varmere frem mot helga så sommeren er slått seg godt ned 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Wauw det sjalet er virkelig fin!
      Må si at jeg er skuffet over at andre voksne damer sitter bak tastaturet og dømmer alt anonym bak skjermen sin. Det er så «lett» å trykke på bokstaver og ødelegge for mennesker, barnslig oppførsel spør du meg….
      jeg er glad for å ha funnet bloggen din. Får masse inspirasjon og ønskeliste vokser og vokser.
      Stå på!

Siste innlegg