DISSE! -Nå med norsk strikkeoppskrift!

Designet av Sarah Schira

 

Det er 2 år siden eg falt for disse nydelige her, oppskriften ble kjøpt med en gang og etter planen da burde eg jo hatt en hel gjeng her nå! For de av dere som den gang da ble fortvilet fordi oppskriften var på engelsk kan nå juble! Oppskriften er altså ute på norsk, dvs du får den norske varianten med automatisk når du kjøper oppskriften 🙂 Vil det altså si at noen bønner faktisk blir hørt? *humrer* Allerede når eg kjøpte oppskriften bestemte eg meg for å bruke tynnere pinner og garn enn hva oppskriften tilsier, det står eg ved ennå 🙂 Egentlig så syns eg jo dette er gnomer som kan få pynte opp hele året, ikkje det?

 

HERE WE GNOME AGAIN
Bildet over
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Sarah Schira

 

En nyere variant, og hvis du liker gnomer har du en god mulighet nå! Kjøper du 3 oppskrifter får du 1 gratis!
Her trengs det ingen kode, det er bare å shoppe så kan du strikke en gigantisk GnomFamilie 🙂

 

GNOME DE PLUME
Engelsk og Tysk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

I dag blir det en kwil! Ble vekket kl 5 i morges!! Jepp, la meg halv 2, eller halv 2 flyttet eg meg inn i stua på sofaen…fordi….Zzznorking! Sovnet pang på sofaen (den er skikkelig digg å sove på) Ble så vekket kl 5: “Hvorfor sover du her? Gå å sov i senga!” WHAT!? Hva med å la meg sove liksom…Nytter jo å ikkje vekke meg for å så si: “Legg deg å sov!” Så ja, eg ble ganske passe irritert kan du si! Så da sitter eg her da…Å ja, vær du sikker at eg skal sove, men eg må på Europris først, det var jo det som var planen min! Det å miste nattesøvnen er et mareritt syns eg, dvs at denne dagen går rett i….! Ikkje sant! Eg har ingen dager til overs nå om dagen, ja dager som eg bare kan sulle bort på denne måten. SÅ da er planen som følger; Eg durer ut til Europris slik at eg er der når de åpner, ikkje fordi eg tror det blir kaos pga 50% på gardiner, men fordi eg heller vil hjem å sove hehe Meeen eg tar ingen sjanse å vente til i kveld med å kjøre ut.. Så ja, da vil eg tro eg er hjemme igjen i halv 11 tiden og DA stuper eg i en eller annen seng her hjemme, en uten znorking i allefall haha og sååå skal eg sooove til eg våkner. Går rett i dusjen og såå kan eg starte MIN dag 🙂 I mellomtiden, ja mens eg sover altså, håper eg at NOEN har tatt seg av alt det eg pleier å gjøre hver dag for det har ikkje eg tid til i dag.

Vel vel, da tastes nok kanskje me i kwell en gang.

 

 

HÅPER DU HADDE EN BEDRE START ENN MEG! KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei rimelig trøtt Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Det er deilig å sove om det er soffan, godstol eller seng😊 og jeg har skumle planer om straks å flate ut på sofaen med hunden i fotenden..tenker det høver bra etter en laang natt på jobb😊😊 ha en fiinflott dag😊😊😴

    2. Jeg legger meg nå jeg.. så får verden rusle på utsiden. En natt til så ei uke fri. Det skal nytes. Kos deg når du slapper av senere.
      Natta🥱🙃

Siste innlegg