Disse var GØY! -Norske og Gratis strikkeoppskrifter

Designet av Wool & Beyond

 

Oj Oj Oj, ramlet jo fullstendig pladask her nå eg…SE på de da!?!? Hvem kjenner du som kan få et par sånne?? Ahaa eg har ei lita tulle som begynner å bli litt stor nå og hun hadde elsket et par av disse,
spesielt om eg finner en rosa bling-bling knapp til å sy på!

 

POINTE MINI-SLIPPERS
Bildet over
Fra str 25 til 35
Norsk og Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Wool & Beyond

 

Først ble eg skuffet over at det bare var barnetørfler, men så vettu…Jammen hadde designeren også et par til voksne! Så hva venter du på? Regner med at også du trenger et par av disse?? Eg visste det! Tøflene har en strikkefasthet på 20 m/22 row så finn deg et garn som gir deg det på f.eks pinnenummer 4mm.
Lukter julegaver lang vei her vil eg si!

 

POINTE – SLIPPERS
Fra str 36 til 43
Norsk og Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag har me mye vær her i vest, det blåser, hagler, regner og er sol på en gang! Jaggu godt eg ikkje skal på tur
i dag hehe Skal ut da, eg skal ut å shoppe litt i dag serru! O`la la! Dette har eg ventet på ei stund og i dag skal eg shoppe til Hobbyrommet er planen så gjenstår det å se om eg finner det eg har lyst på og føler eg trenger…Eller, egentlig har eg vel allerede plukket ut det eg trenger… Farlig farlig! Skal også en tur på Ikea sammen med Amira og der må eg ha meg ei lita hylla da vettu, har nemlig klart å frigjøre litt plass i en krok på Hobbyrommet
hvor eg kan sette den 🙂 Det blir nok bra!

Først nå skal eg se om eg kan gjøre noe fornuftig her hjemme først…det spørs! *ler*

 

 

 

HA EN FLOTT DAG-
Uansett vær!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg