Du fortjener en kjole i Holst Supersoft

Designet av Anne Merete Fjeld – Varm design

 

Blir aldri lei av å si det: “Har du ikkje prøvde deg på Supersoft Garnet, vel…da har du noe å glede deg til!”. Eg er jo supersvak for det garnet, syns det er helt nydelig! Skulle så mer enn gjerne hatt enda flere plagg i det enn det eg har. En kjole er absolutt noe som står høyt i kurs. Selv om det er et ullgarn er det likevel godt egnet til en sommerkjole, det blir en lett og luftig kjole i det garnet.

 

 

 

Designet av Anne Merete Fjeld – Varm design

 

Dette er en oversized kjole og har rause mål, en skikkelig comfy kjole 🙂 Lekre detaljer (<—Sjekk vrangborden f.eks) og gode lommer som faktisk kan brukes, ikkje alltid det er en selvfølge *ler* Dessuten er det en kjole som du kan bruke hele året. Eg må seriøst få meg en kjole i dette garnet og slutte å bare skravle om det *humrer*

 

LONG SYMPHONY
Bildene over
Fra 113 cm til 185 cm i overvidde
Strikkes Top/Down

 

 

 

 

Designet av Anne Merete Fjeld – Varm design

 

Fant en kjole til eg hos Anne Merete Fjeld, den ble publisert sist jul, men selv med et vinternavn er det jo også en kjole for resten av året. Men, ønsker du deg en ny kjole til jul, vel….det er absolutt innafor å starte nå. Denne er ikkje strikket i Holst Supersoft, men det er ikkje noe problem å gjøre det 🙂
Rause mål også på denne kjolen, det liker me!

 

WHITE FROST
Str fra 82 cm til 150 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Hekkan, du kan tro det bøtter ned ute! Det er nesten rett før eg springer ut på terrassen å henter alle blomstene inn! Fornuften nekter meg da….på Yr.no skal det visst nok komme litt sol om ei stund, vanskelig å se for meg fordi her ligger skyene nede på terrassen og det bare fosser vann over alt…Det positive er at eg slipper å vanne i dag! Alltid et lyspunkt uansett hva 🙂

Ååå vettu ka?? Du vet det der Hobbyrommet mitt som eg driver å shoppe til? Eg hadde jo fra starten av bestemt at eg skulle ha en pult i Linnmon Serien fra Ikea, vel de har sluttet å lage denne – TYPISK! Eg kunne tidligere få en svart, eg avventet fordi eg helst vil ha en hvit. La inn en påminnelse på Finn.no på denne pulten og satte meg til å vente. Det var mange pulter, men ikkje innen for en rimelig kjøreavstand. Plutselig fikk eg jo napp på selve hjørnedelen, den fikk eg så den er i hus. Men, eg vil ha en forlenger av denne også, virket nesten håpløst helt til det poppet opp en annonse fra Randaberg i dag! Sendte en melding med en gang og venter spent på svar!
Måtte den bli min!

Litt usikker hva eg skal bruke denne regntunge dagen på….fikk strikket litt på jakken min i går kwell, men eg kjenner eg savner å perleMen HVA skal eg nå perle i så fall? Tror kanskje eg starter med en dusj så får eg sjå hva eg ender opp med. Har forresten også et Alvehus som kunne trengt litt maling…Hmmm

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg