Du strikker ikkje barneklær av dette garnet

Reklame | Rito Hobby

 

Eg skjønner at mange det siste året er blir veldig forelsket i denne type garn, meg selv inkl – Det tok litt tid, men nå er eg i gang med heklenåla 🙂 Har fått i hus en del farger og har mange planer, bla skal eg stæsje opp med litt “pynt” i heimen, men en ting eg ikkje skal gjøre er å strikke klær og tepper til de minste. Ser at det skjer, prøvde meg med noen kommentarer i går om det kanskje ikkje var det lureste — Blokke di Blokk!

 

Jepp, så da sier eg det her i steden da vettuuu:

 

 

Klippet av noen tråder og satte fyr på de…Det FREEZET noen helt sykt. Trådene som lå ned på tallerken smeltet og rant utover, holdt eg trådene opp dryppet det svarte plastkuler som splæsjet på tallerken. Tenkt deg da om du har dette på deg og det av en eller annen grunn tar fyr? Tenkt deg da en baby? Å strikke babytepper i dette hadde eg nok ikkje gjort. Du vet, uventa ting skjer med oss alle, at det ikkje henger stearinlys
over vogna er ikkje en unnskyldning.

 

 

Dette betyr ikkje at du ikkje skal strikke/hekle i dette garnet, for eg har innrømt for meg selv at det er et utrolig herlig garn å “jobbe” med. Alt glir så lett og ja, det blir supermykt!

 

 

 

Eg er snart ferdig med mitt første prosjekt og flere skal det bli 🙂 Skal komme tilbake med oppskrift på det eg holder på med, liker best å ha ting ferdig først for å se at det blir helt supert. Garnet får du i mange herlige farger og du finner det HER INNE 😀 Eg passet på å få nok gult i hus for eg har en plan om få til noe til Påske,
men først skal eg ha meg noe hverdagspynt i sofakroken 😀

 

I dag ble det en amputert dag, havnet jo under dynene igjen i over 4 t, men kom meg på hjul i 15 tiden og fikk handelen i hus. Tenkte eg kunne like godt gjøre det, heller det enn å bruke lørdagen på det! Eneste eg skal
i morgen er å hente en pakke på posten, den plinget inn i app`n rett etter at eg kom hjem i dag! Typisk! Nå skal eg bare slappe av resten av kwellen og satser på at dagen i morgen blir mye bedre 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Ja når eg ska finne ut om garn er ull så bruke eg å tenne på med en fyrstikk 😊

    2. Så bra at du fant det ut da, jeg hadde heller ikke samvittighet til å strikke babyklær med dette garnet dersom jeg hadde vært frisk💓

Siste innlegg