Du trenger et par sokker til! -Strikkeoppskrift

Designet av Alicia Plummer

 

Selvfølgelig trenger du det! Sokker er uansett noe man ikke kan ha for mange av…tenker eg! Sokker brukes av alle, i allefall de fleste så det er bare å strikke og stashe! Igjen er det tynt sokkegarnet (fingering) som er
i aksjon, det er jo i grunnen det best – I allefall om du ønsker mye mønster 🙂

 

 

 

Designet av Alicia Plummer

 

Disse sokkene er strikke tå-opp…en teknikk EG aldri har behersket...Det roter seg til med hælen gitt…sukk…Det er jo selvfølgelig mulig å bare starte oppe ved vrangborden og strikket “din egen” sokk med det samme mønster, i så fall: Husk hvor du fant mønsteret! 😉 Sokker er så absolutt en flott, og for mange en kjærkommen gave og som du nå vet er det jo ikke sååå lenge til jul. Fra nå til da rekker du noen par! Off U go!

 

STARRY NIGHT SOCKS
Bildene over
3 størrelser
-40% ved bruk av kode; starry

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Opp og hopp tidlig i dag, 07:00 spratt eg ut av senga….bommet med 1 t!! Alarmen skulle egentlig ringe kl 06:00….Dib tok morgenflyet til Oslo og planen var jo å stå opp…vel vel…Han kom seg nå opp grytidlig og ut dørene 🙂 Kommer til å bli en del turer til Oslo kommende året for nå er det “utdanning” i bransjen som starter! Spennende! *Stolt mamma* Var godt eg var tidlig opp for 10 min etter oppvåkning kom det melding fra Mekonomen: “Hva var problemet med bilen din?” Forklarte det og venter i spenning…Blir det noe som kan fikses selv eller havner med i 10K-Klassen!?! Eg går for en filleting som skjedde da det ble satt på nye bremser….og at det enkelt kan blåses bort…! Håper bare det kan fikses i dag for i morgen er det ut på tur
og eg trenger bilen for å komme meg til destinasjon Byhaugen!

Enn så lenge har eg en rooolig morgen, vil tro eg skal ut å gå her i Tananger også i dag, hvis eg er så heldig og kan hente bilen! Sånn ellers så fant eg en spennende oppskrift på TikTok – IGJEN – Tenkte eg skulle
teste den i dag…Kan fort bli litt kos ja….!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg