EG FIKK DEN BESTE GAVEN!!

Siden det var eg selv som klikket hjem denne herligheten av en jakke som eg har ønsket meg forholdsvis lenge var gleden ganske stor da eg ENDELIG kunne pakke den opp 🙂 Jadda, Ali er flink til å velge ut gaver til meg MoHaaa Det er jo nesten så eg MÅ ut en tur i morgen å teste den 🙂 Syns jo også at Skorsteinhalsen som eg bare skal felle av passer helt supert i fargen 🙂 Skal fixe den ferdig etterpå og SÅ skal eg for første gang strikke I-Cord på “mølla”
Det har eg hørt er ganske så gøy 🙂

Sånn ellers er eg litt i ørska for det er INGEN som har vekket meg i dag og eg skjønte NADA da eg så på klokka: 12.12 akkurat var mobilen og eg forsto ikkje at det var tiden haha Snakk om å være borte vekk 🙂 Begynner å komme seg nå da selv om det er langt på dag 🙂

 

Amira var definitivt den søteste av oss i går der hun koset seg i den nye Julepysjen  Hun var også ansvarlig for at EG fikk den aller beste gaven!!
(Haha ja du må nesten ta turen innom Snapchat/vibbedille om du er nysgjerrig)

 

DibHassan var Julenisse og fikk delt ut pakkene ganske jevnt fordelt haha Vettu ka?? Eg tror Milo skjønner hva pakke er!! Me setter gaven hans foran han og sier “Se du har fått gave!” Åsså snuser han og blir tydelig glad! Da er det bare å pakke opp og la han kose seg med Go`sakene ♥

Amira er utrolig flink å finne gaver som slår skikkelig godt an og i år vanket det ny Gaming pult på Dib! Den skal de ut på Ikea å hente etter Nyttår 🙂 Selvfølgelig var de utsolgt da hun var å skulle kjøpe i forrige uke. Rommet til Dib kommer til å bli så bra når den er på plass så ja, eg gleder meg eg også 🙂

Ali var temmelig fornøyd han også, god og mett av mat han selv har stått å digget et døgn i forveien 🙂 Vellykket så dan og da er det på sin plass å slenge på sofaen. I dag har han fri fra kjøkkenet og det blir kalkunrester til gjengen 🙂

Mine planer for dagen er ikkje mangen! Enn så lenge sitter eg bare her i Julepysjen og skal gjør det lenge for sånn er en 1.juledag, ja åsså skal eg gjør ferdig den Skorsteinshalsen min vettu og SÅÅÅ skal eg fortsette på Julegavene som ikkje ble ferdig i tide – Sånn kan det gå vettu 🙂 Uansett tror eg nok at de “erstattnings”gavene var gøye å få uansett 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN 1.JULEDAG

 

Go`Juleklem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg